دیلیپ رائو به بازیگران فیلم آواتار پیوست

26 January 2018 - 16:15

دیلیپ رائو (Dileep Rao) به دنباله Avatar باز می‌گردد. اولین فیلم آواتار مخاطبین را با شخصیت‌های مهمی از جمله مکس پاتل با بازی دیلیپ رائو آشنا کرد. مکس که یکی از دانشمندان غیرنظامی بود، چندین سال روی پانورا کار کرده بود. او به شدت به رهبری گریس آگوستین وفادار بود و به گریس هشدار داد که جیک در حال گزارش به سرهنگ کواریچ است. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارش ددلاین، رائو جدیدترین بازیگر نقش مکمل آواتار است که حضورش در این فیلم تایید شده است. بنظر می‌رسد جیمز کامرون در حال متحد کردن بازیگران اصلی است تا بتواند فیلمی با موفقیت فیلم اول بسازد.

دنباله‌های فیلم آواتار یکی از پروژه‌های پیچیده‌ در کمپانی فاکس می‌باشند. این استودیو بر این باور است که آینده‌ی این فرنچایز درخشان است و بی‌صبرانه منتظر است تا کامرون این دنباله‌ها را آماده سازد. آواتار ۲ تولید خود را رسما سپتامبر گذشته آغاز کرده و قرار است ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ اکران شود. تاکنون جزئیات مربوط به داستان افشا نشده اما قرار است این دنباله در عمق اقیانوس‌های پانورا پیموده شود.

فاکس تنها استودیویی است که فکر می‌کند فرنچایز آواتار چیزهای زیادی در چنته برای رو کردن دارد. دیزنی قرارداد بزرگی را برای خرید امتیازات فاکس پیشنهاد داد و دنباله‌های آواتار جواهرات ارزشمند این خرید است. فیلم اول ۳ میلیارد فروخت اگرچه تاثیر فرهنگی آن بطور شگرفی مسکوت باقی ماند. هر دو کمپانی دیزنی و فاکس بر این باورند که این دنباله‌ها به موفقیت‌های عظیمی در باکس‌آفیس دست می‌یابند.

این دنباله صرفا فقط یک فرنچایز نیست. دیزنی به دنبال رقابت با استودیو یونیورسال/برادران وارنر است. دنیای جادوگری تم پارک‌های هری پاتر و دنیای پارک‌های پانورا دقیقا چیزی هستند که آن‌ها دنبالش هستند. اولین تم پارک‌هایی از این دست اخیرا باز شده‌اند اگرچه این نوعی قمار بود؛ این پارک‌ها هفت سال بعد از اکران فیلم اول باز شدند. هرچند بنظر می‌رسد این قمار کار کرده و خرید فاکس توسط قانون‌گذاران دولتی در حال بررسی است و دیزنی امیدوار است این تم پارک‌ها زودتر از اکران دنباله‌ها افتتاح شوند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.