عکس‌های جدید لباس بری لارسون در فیلم Captain Marvel منتشر شدند

26 January 2018 - 18:23

عکس لباس جدید بری لارسون (Brie Larson) برای فیلم Captain Marvel منتشر شد. فیلم کاپیتان مارول اولین فیلم ابرقهرمانی زنانه است که در دنیای سینماتیک مارول یازده سال بعد از اکران اولین فیلم Iron Man ساخته می‌شود. علاوه بر اینکه اولین فیلم سولوی ابرقهرمانی زنانه است، اولین کارگردان زن، آنا بودن (Anna Boden) آن را می‌سازد که در کنار ریان فلک (Ryan Fleck) کار می‌کند و ژنوا رابراسوت-دورت (Geneva Robertson-Dworet)، مگ لوفاو (Meg LeFauve) و نیکول پرلمن (Nicole perlman) فیلمنامه آن را می‌نویسند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کاپیتان مارول داستان زندگی کارول دانورز است، خلبان نیروی هوایی ایالت متحده که بعد از تصادف به نیروهای عجیبی دست یافته است. او در کامیک‌ها با اسم خانم مارول شناخته شده است‌. تاکنون او بعنوان عضو و رهبر Avengers، S.W.O.R.D، Ultimates، Alpha Flight و حتی نگهبانان کهکشان شناخته شده است.

سایت خبری Page Six اولین تصاویر لباس لارسون در فیلم کاپیتان مارول را منتشر ساخته است. در کامیک‌ها، کاپیتان مارول بخاطر لباس قرمز و آبی‌اش با Hala Star زرد رنگش مشهور شده است. این ستاره را در این عکس می‌بینید اما لباسی که به تن کرده بیشتر شبیه لباس ماهر ویل از کامیک Ultimates است. این نشان می‌دهد که لارسون یونیفرم Kree و نه لباس ابرقهرمانی خودش را می‌پوشد که می‌توانید عکس آن را در قسمت زیر مشاهده کنید:


اخیرا بعد از دیده شدن بازیگران نقش ماریا هیل و نیک فری، کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) و ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در فیلم‌های استودیو مارول در آتلانتا همه نگاه‌ها به سوی دنیای سینماتیک مارول است، و این در حالی است که کار تولید Avengers 4 به پایان رسیده است. طرفداران دارند حدس می‌زنند اسمالدرز و جکسون مشغول بازی در کدام صحنه‌ها هستند یا اگر این عکس‌ها غیر واقعی هستند، عکس‌های Avengers 4 برای پرت کردن حواس مردم هستند. آنتونی و جو روسو (Anthony and Joe Russo) اظهار داشتند که خسته‌تر از آن هستند که بخواهند صحنه‌های غیرواقعی Avengers 4 را فیلم‌برداری کنند. هرچند هنوز معلوم نیست دلیل حضور اسمالدر و جکسون در آنلانتا چیست.

با توجه به عکس‌های بالا، لارسون قطعا مشغول بازی اولین فیلم سولوی مارول در کالیفرنیا است. وقایع کاپیتان مارول در سال ۱۹۹۰ پیش از وقایع مرد آهنی و هر آنچه در دنیای سینماتیک مارول اتفاق افتاده، رخ می‌دهند. (روزنامه خواندن او بجای نگاه کردن به گوشی هوشمندش در یکی از عکس‌ها جالب است.) هرچند هیچ یک از دیگر بازیگران تایید شده کاپیتان مارول در این لوکیشن هنوز دیده نشده‌اند.

جود لا (Jude Law) در نقش کاپیتان مارول اصلی، Mar-Vell، بن مندلسون (Ben Mendelsohn) در نقش تبهکار و دواندا وایز (Dewanda Wise) در کنار لارسون دیده می‌شوند. در صورت انتشار عکس‌های جدید این فیلم آن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذاریم.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.