Black Panther ارتباط مستقیمی با Infinity War ندارد

28 January 2018 - 12:37

فیلم ‌Black Panther «پلنگ سیاه» یک دنباله‌ی مستقیم پس از Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» نیست. این فیلم رسما چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) را بعنوان جدیدترین ابرقهرمان، به دنیای سینماتیک مارول معرفی می‌کند و به دنبال آن مردم بسیاری وجود دارند که منتظر اکران این فیلم هستند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

پیش فروش بلیط‌های این فیلم به خوبی در حال انجام است و حتی بهتر از Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» پیشرفته است، و این نشان دهنده‌ی اشتیاق مردم است. پیش بینی‌ها خبر ازین می‌دهد که «پلنگ سیاه» در باکس آفیس، ۱۲۰ میلیون دلار در اولین هفته‌ی اکران خودش کسب درآمد خواهد کرد و بعنوان یک فیلم انفرادی، رکورد فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» را، که ۱۱۷ میلیون دلار در اولین هفته‌ی اکران خودش کسب کرد، خواهد شکاند.

در دیدار اخیر SR با دست اندرکاران فیلم «پلنگ سیاه» این موضوع را نشان می‌داد که استودیو مارول از کارگردان رایان کوگلر (Ryan Coogler) نخواسته است که فیلمش را به گونه‌ای تنظیم کند که مستقیما بعد از «نبرد ابدیت» دنبال شود. اما نیت مور (Nate Moore) تهیه کننده‌ی آن خاطر نشان می‌کند که این فیلم کاملا مستقل است و داستان خودش را دنبال می‌کند. SR گفت:

اسکات دریکسون (Scott Derrickson) در مورد آزادی‌هایی که در ساخت فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» داشت صحبت کرد و گفت که داستان دکتر استرنج اتفاق افتاد تا در دنیای سینماتیک مارول باشد.  بدیهی است که این فیلم (پلنگ سیاه) بیشتر به دنیای سینماتیک مارول متصل می‌شود تا فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی». اما این فیلم چگونه به دنیای سینماتیک مارول مرتبط است و شما با داستان فیلم چه می‌خواهید کنید؟

مور پاسخ داد:

من فکر می‌کنم این فیلم در اصل به دنیای سینماتیک مارول متصل است و این بخاطر ارتباطات «جنگ داخلی» و همینطور «عصر اولتران» است. بنابراین موارد عجیبی روبروی ما قرار دارد. اما دوباره مثل «دکتر استرنج» ما احساس کردیم «پلنگ سیاه» داستانی به قدر کافی قوی داشته باشد که بتواند بعنوان یک فیلم مستقل شناخته شود. ما می‌خواستیم به رایان آزادی بدهیم تا داستان را بگوید و به داستان‌هایی که در دنیای سینماتیک مارول اتفاق می‌افتد تکیه نکنیم. در حال حاضر این به آن معنا نیست که اتفاقاتی که در فیلم می‌افتد به این جهان سینمایی ارتباطی ندارد، اما خود فیلم به اتفاقات جهان سینمایی مارول تکیه نمی‌کند.

در حالی که کوگلر یک راه حل درست برای دنبال شدن در فیلم ارائه نداد، در طرحی که فیج دارد، واکاندا می‌رود تا بخش بزرگی از «نبرد بینهایت» باشد. در تریلری که از آن دیدیم نشان می‌داد که در کنار انتقام جویان، مبارزان زیادی از افراد تی چالا قرار دارند.

در نهایت، «پلنگ سیاه» به تاثیر پذیری از «نبرد بینهایت» نیازی ندارد. بیش از دوازده فیلم قبلی مارول این کار را انجام داده‌اند. آن‌چه که این فیلم باید انجام دهد پایه گذاری یک قهرمان جدید است، چرا که برخی از قهرمانان قبلی بازنشسته می‌شوند. خانه‌ی او، یعنی واکاندا، بخشی از این فرانچایز بوده است. سپر کاپیتان آمریکا که از جنس ویبرانیوم است، نشان دهنده‌ی این است که آن‌جا همیشه وجود داشته است و تنها منتظر بوده که کشف شود. فیلم کوگلر قول یک شیرجه‌ی عمیق درون این کشور مخفی شده را می‌دهد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.