اولین تریلر Mission: Impossible 6 در طی Super Bowl LII منتشر می‌شود

28 January 2018 - 22:08

اولین تریلر برای فیلم Mission: Impossible 6 «ماموریت غیر ممکن ۶» از کریستوفر مک کوآری‌ (Christopher McQuarrie)، تایید شد که در طی Super Bowl LII در روز یکشنبه، چهارم فوریه منتشر می‌گردد. تام کروز (Tom Cruise) نقش خود را بعنوان اتان هانت (Ethan Hunt) در فیلم ششم از سر می‌گیرد و کارگردان این فیلم نیز، برای بار دوم به «ماموریت غیر ممکن» پیوسته است. مک کوآری قبلا فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation را کارگردانی کرده بود و برای اولین بار است که کارگردانی دو فیلم از این فرانچایز به عهده‌ی یک نفر است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کروز و شرکت پارامونت پیکچرز عنوان رسمی «ماموریت غیر ممکن ۶» را دیروز صبح به همراه لیست کوتاهی از بازیگران و یک خلاصه مشخص کردند. در حالی که این خلاصه، چیز زیادی از داستان را به ما نمی‌گوید، اما باز هم نشان می‌دهد که هانت و تیمش، طبق روال فیلم‌های گذشته، پس از یک ماموریت اشتباه، باز به هم می‌پیوندند. سیمون پگ (Simon Pegg)، وینگ رهامس (Ving Rhames)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) و میشل موناگان (Michelle Monaghan) همگی نقش‌هایشان از فیلم قبلی را باز خواهند یافت. نام این فیلم نیز Fallout است.

پخش اولین تریلر برای «ماموریت غیر ممکن ۶» برای یکشنبه چهارم فوریه برنامه ریزی شده است و احتمالا در طی Super Bowl LII و در کنار تریلر فیلم‌های دیگر، این اتفاق می‌افتد. تام کروز صبح دیروز اعلام کرد که تریلر فیلم ۱۰ روز دیگر در دسترس خواهد بود.

Fallout شامل تمام حوادثی که درسری فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» دیده‌ایم، خواهد بود. در حالی که مشخص نیست بدلکاری کروز در فیلم Fallout چه صحنه‌هایی خواهد بود، اولین تصویر از او نشان می‌دهد که او از هلی‌کوپتر آویزان است. اولین تریلر «مامرویت غیر ممکن ۶» خیلی مسائل را روشن می‌کند.

منبع: Screenrant

 

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.