فراخوان بازیگری فیلم West side Story منتشر شد

27 January 2018 - 20:26

فراخوان انتخاب بازیگر فیلم West Side Story (داستان کناره‌ی غربی) که همکاری میان استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و نویسنده نامزد دریافت جایزه برای فیلم‌های Munich و Lincoln، تونی کاشنر (Tony Kushner)، است، منتشر گردیده است. این گروه فیلم‌سازی چهار سال است که اعلام کرده تمایل به نمایش مسابقه میان گروه‌های رقیب The Jets و The Sharks دارد و حتی اشاره بر West Side Story کرده که یکی از فیلم‌های موزیکال Broadway و قطعه‌های عالی ادبیات موزیکال است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اسپیلبرگ از سال ۲۰۱۴ تا کنون چیزی درباره این پروژه نگفته و شاید دلیلش این باشد که او هر سال به شدت مشغول اکران یک فیلم جدید است. حالا که فیلم تاریخی The Post این کارگردان نامزد اسکار اکران شده و فیلم اقتباسی Ready Player One اش کمتر از دو ماه دیگر اکران می‌شود، او به دنبال دو فیلم دیگری است که می‌تواند کارگردانی و به سرعت اکران کند. اگرچه هنوز فیلم Indiana Jones 5 در حال حاضر توجه اسپیلبرگ را جلب کرده، شاید این کارگردان این درام موزیکال را بعد از Indiana Jones 5 بسازد.

سرپرست بازیگران فیلم، سیندی تولان (Cindy Tolan) در حال حاضر به دنبال چهار بازیگر برای چهار شخصیت موزیکال، یعنی ماری (۱۸ تا ۲۰ ساله) و تونی (۱۸ تا ۲۳ ساله) و برادر ماری و رهبر The Sharks برناردو (۲۰ تا ۲۴ ساله) و دوست دختر برناردو، آنیتا (۲۰ تا ۲۴ ساله) است. هر چهار بازیگر باید بتوانند بخوانند و تجربه رقص نیز داشته باشند و بازیگران نقش‌های لاتین باید بتوانند اسپانیایی صحبت کنند.

وقایع داستان West Side Story در سال ۱۹۵۷ در Broadway چهار سال قبل از اقتباس این فیلم برای سینما رخ داده و رکورد دار جایزه اسکار در بخش فیلم موزیکال با ۱۰ جایزه از جمله بهترین فیلم است. موسیقی و ترانه را لئونارد برنستین (Leonard Bernstein) و استفان ساندهیم (Sondheim) تهیه کردند و فیلم اقتباسی قبلی را رابرت وایز (Robert Wise) کارگردانی کرد.

فیلم West Side Story اولین فیلم موزیکالی است که اسپیلبرگ می‌سازد هرچند نحوه کار او و چیزی که در آخر شاهد خواهیم بود بسیار هیجان‌انگیز است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.