پوسترهای جدید شخصیت‌های آکوامن و سایبورگ فیلم لیگ عدالت منتشر شدند

28 January 2018 - 11:59

قهرمانان لیگ عدالت، آکوامن و سایبورگ، هر کدام پوستر جدیدی دارند و هر دو در این اثر هنری به خوبی درخشیده‌اند. جیسون موموآ (Jason Momoa) در فیلم Justice League در نقش آرتور کاری عملکرد خوبی داشت و امیدوار است بتواند این عملکرد را در سولوی Aquaman که امسال دسامبر اکران می‌شود، نیز داشته باشد. ری فیشر (Ray Fisher) که حضورش نوعی هدیه‌ی تکنولوژی محسوب می‌شد، نقش ویکتور استون معروف به سایبورگ را بازی کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از عملکرد ضعیف لیگ عدالت در باکس‌آفیس، این فیلم راهی پخش شبکه خانگی شده و تبلیغات زیادی از جمله پوسترهای این دو شخصیت جدید فیلم، آکوامن و سایبورگ، برای آن انجام شده است. می‌توانید این پوسترهای سبک مینیمال را در قسمت زیر مشاهده کنید که از طریق صفحه رسمی اینستاگرام فیلم لیگ عدالت منتشر شده‌اند:

اولین پوستر متعلق به آکوامن است که طرحی با رنگ سبز و نارنجی دارد در حالی که موموآ را نشان می‌دهد که در آب ایستاده و به منظره کوهستانی چشم دوخته است. پوستر بعدی متعلق به سایبورگ است که خیلی آرام‌بخش بنظر نمی‌رسد. او به نوعی منطقه جنگی نگاه می‌کند در حالی که گروهی از پارادمون‌ها به سمتش می‌آیند. هر دو پوستر طرحی از قهرمانان را نشان می‌دهند.

هنوز مشخص نیست آکوامن و سایبورگ در پروژه‌های آتی دنیای دی سی بجز فیلم سولوی جدید آکوامن چطور ظاهر می‌شوند.‌ در حال حاضر سوپرمن قرار است در Shazam! بازی کند در حالی که Man of Steel 2 نیز بخشی از پروژه جدید دی سی خواهد بود. هنوز خبری از فیلم سایبورگ نیست اما این احتمال وجود دارد که داستان اصلی ویکتور استون ساخته شود و سال ۲۰۲۰ اکران گردد.

در مورد آکوامن باید بگوییم که عملکرد باکس‌آفیس و انتقادی لیگ عدالت تاثیری روی پروژه جیمز وان (James Wan) نداشته و انتظار می‌رود این فیلم ۲۱ دسامبر اکران شود و همچنان یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.