اولین تریلر فیلم The Hurricane Heist منتشر شد

30 January 2018 - 09:00

اولین تریلر فیلم The Hurricane Heist (سرقت طوفانی) که فیلمی اکشن و بسیار مهیج همانند Sharknado است، منتشر شد. راب کوهن (Rob Cohen) کارگردان فیلم Fast and the Furious و xXx این فیلم ترسناک جنایی را کارگردانی کرده است. مگی گریس (Maggie Grace) بازیگر سریال Lost، رایان کوانتن (Ryan Kwanten) بازیگر فیلم The Oath، توبی کبل (Toby Kebbell) بازیگر فیلم Kong: Skull Island، رالف اینسون (Ralph Ineson) بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy و بن کراس (Ben Cross) بازیگر فیلم Chariots of Fire در این فیلم خواهند درخشید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه طوفان دسته‌ ۵ ساحل گلف را در بر گرفته، چند دزد می‌خواهند ۶۰۰ میلیون دلار از وزارت خزانه‌داری آمریکا سرقت کنند. وقتی نقشه‌شان عملی می‌شود باید به سراغ مامور خزانه (گریس) بروند که رمز گاوصندوق را می‌داند. این مامور با هواشناس دمدمی (کبل) که سعی دارد برادرش که توسط سارقین دزدیده شده را نجات دهد، همراه می‌شود. اکنون Entertainment Studios Motion Pictures اولین تریلر فیلم The Hurricane Heist را منتشر ساخته است. همان‌طور که عنوان فیلم نشان می‌دهد: سرقت در حالی انجام می‌شود که هوا طوفانی است. نقشه سارقین برای استفاده از طوفان بعنوان پوششی برای جنایت‌شان، نبوغ بالا یا حماقت محض است‌.

کارگردان فیلم سرقت طوفانی، راب کوهن، تنها یک دنده دارد و آن هم دنده سرعت است. این تریلر همه چیز را متعادل نشان می‌دهد: ۶۰۰ میلیون دلار با سرعت ۶۰۰ مایل در ساعت دزدیده شده است. آهنگ Rock You Like a Hurricane با صدای Scorpions ساند تراک این فیلم است. چون این فیلم راب کوهن است، شاهد رانندگی‌های اکشن هستیم. این فیلمی است که شخصیت هواشناس کامیون تعقیب و گریز مخصوص طوفان دارد. و همه چیز به طریقی در یک تعقیب و گریز دیوانه‌وار به پایان می‌رسد.

با دیدن صحنه‌های طوفان شدیدِ فیلم که هرچه سر راهش باشد را نابود می‌کند، نمی‌توان یادِ Sharknado نیفتاد. آیا این طوفان خیابان‌ها را پر از کوسه می‌کند و قهرمانان داستان باید با کوسه‌ها هم بجنگند؟ هیچ چیز با یک تریلر مشخص نمی‌شود. راب کوهن فیلم‌های خیلی خوبی می‌سازد اما این یکی شاهکار بنظر می‌رسد.

فیلم The Hurricane Heist در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۸ اکران می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.