استیون دنایت خواستار کارگردانی فیلم Man of Steel 2 توسط زک اسنایدر است

30 January 2018 - 09:54

بعد از اینکه استیون دنایت (Steven DeKnight) از علاقه‌اش برای کارگردانی Man of Steel 2 (مرد پولادین ۲) گفت، اعلام کرد که ترجیح می‌دهد زک اسنایدر سکان‌دار این پروژه باشد.‌ اسنایدر و تیمش بعد از ساخت دنباله‌ی فیلم سولوی Superman سال ۲۰۱۳، فیلم Batman v Superman را ساختند. سال‌هاست شایعاتی پیرامون ساخت دنباله فیلم Man of Steel (مرد پولادین) به گوش می‌خورد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

به دنبال عملکرد ضعیف انتقادی و تجاری فیلم Justice League (لیگ عدالت)، زمزمه‌هایی از سولوی جدید سوپرمن به گوش رسید. برخلاف تلاش‌هایی که برای پوشاندن سبیل‌های هنری کاویل صورت گرفت، اخیرا این شخصیت کریپتونیایی ثابت کرده که یکی از بزرگترین شخصیت‌ها است. این شخصیت کریپتونیایی بعد از اینکه توسط بتمن و دیگر قهرمانان لیگ عدالت از قبر بیرون آورده شد نشان داد که به همراه دیگر شخصیت‌های کلاسیک که ورژن اسنایدر نبودند، کمک بیشتری به دنیا کردند. در نتیجه، درخواست طرفداران برای فیلم جدیدی از سوپرمن در چند هفته اخیر افزایش یافته است.

ماه‌ها است که تصور می‌شد متیو وان (Matthew Vaughn) کارگردانی Man of Steel 2 را برعهده می‌گیرد. اما وقتی کارگردان فیلم Pacific Rim: Uprising، استیون دنایت در صفحه توییتر خود دیروز اعلام کرد که تمایل به کارگردانی این فیلم دارد، توجه همه طرفداران را به خود جلب کرد. وی عصر همان روز در حالی که سعی بر آرام کردن جو و طوفانِ به راه افتاده را داشت، اعلام کرد که ترجیح می‌دهد زک اسنایدر کارگردانی این فیلم را برعهده گیرد.

با اینکه نظر همگان درباره اولین فیلم دنیای دی سی اسنایدر، Man of Steel، مثبت بود، ساخت بتمن در برابر سوپرمن گام اشتباهی در کارگردانی اسنایدر بود.‌ او بعدا مجبور شد از لیگ عدالت به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی در مرحله پس از تولید جدا شود و جاس ودون (Joss Whedon) را جایگزین خود کند. در کل، با اینکه خیلی‌ها از رفتن او خوشحال بودند، خیلی‌ها هم خواستار برگشت او به این دنیا بودند تا کار نیمه تمامش در لیگ عدالت را خودش تمام کند.

با این حال دنایت در حال اتمام ساخت دنباله Pacific Rim است. او قبلا سریال‌های تلوزیونی مانند Daredevil (بی‌باک)، Spartacus (اسپارتاکوس) و Smallville را ساخته است. دنایت هرگز کمپینی برای کارگردانی Man of Steel 2 راه نینداخته هرچند بنظر می‌رسد اگر به او پیشنهاد می‌شد، می‌پذیرفت.

نظر شما چیست؟ دوست دارید دنایت را روی صندلی کارگردانی فیلم Man of Steel 2 ببینید یا اسنایدر؟ کدام یک برای این کار مناسب‌تر هستند؟ نظرات خود را با ما در سایت خبری سینماگیمفا در میان بگذارید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.