تام هاردی عکس جدیدی از Venom منتشر کرد

30 January 2018 - 12:15

تام هاردی (Tom Hardy) عکس جدیدی از پشت صحنه فیلم Venom منتشر کرد که ممکن است نشان دهد فیلم‌برداری این فیلم ابرقهرمانی جدید سونی به پایان رسیده باشد. بعد از شروع اشتباه دنیای ابرقهرمانی با فیلم The Amazing Spider-Man 2، سونی پیکچرز با استودیوی مارول به توافق رسید که باعث معرفی پیتر پارکر با بازی تام هالند (Tom Holland) در دنیای سینماتیک مارول شد. مرد عنکبوتی هالند باعث شد فیلم سولوی او تابستان گذشته با نام Spider-Man: Homecoming اکران شود و او در سه فیلم جدید دیگر بازی خواهد کرد. با این حال، سونی در حال توسعه دنیای ابرقهرمانی خود است که ممکن است با دنیای مارول ارتباط برقرار کند یا اینگونه نباشد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اول اینکه سونی اعلام کرد هاردی در فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) بازی می‌کند و فیلم‌برداری آن از اواخر ۲۰۱۷ آغاز می‌شود. سپس سونی جینا پرینس-بیثوود (Gina Prince-Bythewood) را برای فیلم Silver and Black برگزید که فیلمی درباره شخصیت‌های مرد عنکبوتی، سیلور سابل و بلک کت است. فیلم‌های دیگری که در حال ساخت هستند عبارتند از Morbius the Living Vampire، Kraven و Mysterio، اما احتمالا سونی منتظر است تا عملکرد ونوم را در باکس‌آفیس ببیند. اکنون بنظر می‌رسد ونوم گام بزرگی در این راستا برداشته است.

تام هاردی عکسی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده که بنظر می‌رسد گریم مو و صورت فیلم ونوم باشد. این عکس هیچ چیز جدیدی درباره ادی بروک نشان نمی‌دهد و زیر آن نوشته شده “تمام شد” اما این پست نشان می‌دهد که کار فیلم‌برداری ونوم به پایان رسیده است. شما خوانندگان عزیز می‌توانید در قسمت زیر نگاهی بر این پست داشته باشید:

ونوم کار تولید را از اواخر اکتبر ۲۰۱۷ آغاز کرده و در چند ماه گذشته در حال ساخت بوده است تا اینکه هاردی عکسی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرد. ما تصاویر و ویدئوهای صحنه‌های اکشن را به اشتراک گذاشتیم که نشان می‌دادند هاردی در نقش ادی بروک در مبارزه با ونوم چگونه بنظر می‌رسد. سونی اخیرا اولین تصویر از هاردی را در نقش ادی بروک منتشر کرده است.

اگرچه هنوز هاردی را در لباس ونوم ندیده‌ایم هرچند می‌دانیم عملکرد او متحرک خواهد بود. این احتمال وجود دارد که به زودی تصویری از هاردی با لباس ونوم منتشر شود اما تا پخش اولین تریلر این فیلم، طرفداران نمی‌دانند باید چه چیزی از ونوم انتظار داشته باشند. از آنجایی که ونوم تا اکتبر اکران نمی‌شود، باید منتظر انتشار این تریلر ماند. تا آنوقت طرفداران باید چشم به صفحه اینستاگرام هاردی داشته باشند تا این بازیگر تصاویر بیشتری از ونوم منتشر کند. هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که فیلم‌برداری این پروژه به پایان رسیده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.