شبکه SYFY فصل دوم سریال Happy! را سفارش داد

30 January 2018 - 13:06

شبکه سای‌فای (SYFY) اخیرا اعلام کرد که سریال Happy! «خوشحال!» قرار است تا در فصل دوم خودش ادامه پیدا کند و این شبکه درخواست ساخت فصل دوم این سریال را داده است؛ این سریال از روی رمان تصویری با همین نام و به‌ نویسندگی گرانت موریسون (Grant Morrison) و داریک رابرتسون (Darick Robertson) ساخته شده است. خط داستانی فصل اول این سریال با فضای روزهای کریسمس پیوستگی داشت و همچنین بازخوردهای بسیار خوب و مثبتی از طرف منتقدان دریافت کرد و همچنین سبک کمیک سیاه و همچنین اتفاقات طنز این سریال مورد ستایش و تمجید بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و همچنین عملکرد شگفت‌انگیز و غیر قابل کنترل این سریال با بازی کریستوفر ملونی (Christopher Meloni)، در نقش نیک ساکس (Nick Sax) که یک قاتل بدشانس بود نیز، مورد توجه بسیاری قرار گرفت. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

قسمت آخر این سریال قرار است تا فردا شب به نمایش گذاشته شود، ولی اکنون به نظر می‌رسد که این آخرین باری نیست که طرفداران قرار است تا ماجراهای ساکس و دوست خیالی او (و همچنین دوست خیالی دخترش)، یعنی هپی (Happy)، با صداگذاری پاتون اسوالت (Patton Oswalt) را ببینند؛ زیرا این شبکه درخواست داده است تا اتفاقات ناگوار دیوانه‌وار که برای نیک می‌افتد ادامه داشته باشد و نیک به همراه اسب تک‌شاخ آبی خودش، بازهم به نمایش گذاشته شوند. در قسمت I Am the Future در این سریال، روند داستان به‌گونه‌ای خواهد بود که قول یک درگیری بین نیک، هپی و قاتل دیوانه (demented killer)، با یک موجود طلسم شده می‌دهد که دختر نیک، یعنی هایلی (Hailey) را ربوده است.

سای‌فای این خبر را اوایل امروز، توسط مطبوعات و اخبار رسمی اعلام کرد که سازندگان فصل اول این سریال، یعنی برایان تیلور (Brian Taylor) و گرانت موریسون، باید کارهای بیشتری را برای ساخت فصل دوم این سریال انجام دهند. در این خبر بیانیه‌ی رئیس شرکت رسانه‌ای ان‌بی‌سی یونیورسال (NBC Universal Cable Entertainment)، یعنی کریس، مک‌کامبر (Chris McCumber) نیز منتشر شد. شما در ادامه می‌توانید بیانیه مک‌کامبر را بخوانید:

سریال Happy توانست با مخاطبان شبکه SYFY ارتباط خوبی برقرار کند و همچنین منظره‌ی تلوزیون را نیز با داستان‌سرایی منحصر به فردش و همچنین نمایش بی‌دادگرایانه‌اش که توسط کریستوفر میلونی تنظیم شده بود، تغییر دهد. اگر مردم فکر می‌کنند که این فصل از این سریال دیوانه‌کننده بود، من نمی‌توانم صبر کنم تا طرفداران شاهد تمام ماجراهایی باشند که گرانت موریسون، برایان تیلور و دیگر بازیگران و عوامل این سریال، برای ساکس و هپی در نظر دارند.

با در نظر گرفتن این‌که مواد اصلی درنظر گرفته شده برای سریال‌های این شبکه چند وقت است که، به‌گونه‌ای تنظیم می‌شوند تا داستان این سریال‌ها در فصل‌های کوتاه تمام شوند و تبدیل به سریال‌های کوتاه شوند، این خبر تاحدودی تعجب‌آور بود؛ ولی موریسون خودش چند وقت پیش اعلام که که او و تیلور برای سریال Happy! ایده‌هایی در سر دارند که می‌تواند این سریال را در سه فصل ادامه دهد، و اکنون به نظر می‌رسد که آن‌ها این فرصت را دارند که حداقل برخی از آن ایده‌ها را عملی کنند. این خبر برای طرفداران کتاب‌های کمیک، و طرفداران این سریال خیلی خوشحال‌کننده است و همچنین می‌تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که طرز نگاه خاص تیلور در فیلم‌سازی را می‌پسندند؛ تیلور در کارنامه‌ی خودش فیلم‌های محبوب زیادی دارد، از جمله فیلم‌های Crank «کرانک»، فیلم Gamer «بازی‌باز»، و فیلم ترسناک Mom and Dad «مادر و پدر» که مربوط به یک والدین قاتل است و در این فیلم بازیگرانی چون نیکولاس کیج (Nicolas Cage) و سلما بلیر (Selma Blair) ایفای نقش می‌کنند.

از آنجا که تیلور و موریسون تقریبا مشخص کرده‌اند که داستان این فیلم بعد از پایان فصل اول به کدام سمت خواهد رفت، بسیار جالب خواهد شد تا ببینیم که آیا پایان این داستان قرار است تا از داستان کتاب مصور این سریال متفاوت باشد یا خیر؟ همچنین باید منتظر باشیم و ببینیم که تبلیغات فصل دوم این سریال از کی شروع خواهد شد و جالب است بدانیم که آن‌ها چه چیزهایی را برای فصل دوم این سریال در سر دارند.

قسمت آخر سریال Happy در ساعت ۱۰ شب روز چهارشنبه، به وقت محلی از شبکه‌ی SYFY پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.