مایکل مایرز را در تصاویر جدید Halloween ببینید

31 January 2018 - 12:00

فیلمبرداری هالووین (Halloween) جدید آغاز شده و از عکس‌های صحنه‌ی فیلمبرداری می‌توان مایکل مایرز (Michael Myers) را در فیلم دید. هالووین اصلی یک ترسناک کلاسیک است و در کنار فیلم روانی (Psycho ساخته هیچکاک) آغازگر ژانر ترسناک Slasher دانسته می‌شود. برای خواندن ادامه مطلب با سینماگیمفا همراه باشید…

متن دارای اسپویلر است

Slasher زیر مجموعه‌ای از ژانر ترسناک است که به طور کلی شامل قتل و کشتار می‌شود و معمولا قاتلی دیوانه مسئول انجام آنهاست. فیلم اصلی چندین بار بازسازی و یا حتی تقلید شد اما با این حال، اولین هالووین بهترین آنهاست. این چند گانه در طول ۴۰ سال داستان خود را بسیار پیچیده کرده و حالا تنها حرفه‌ای‌ترین طرفداران آن می‌توانند این گره پیچ در پیچ را از هم باز کنند. دو فیلم اول داستان‌های بلندی هستند که در طول یک شب رخ می‌دهند. زمانی که قاتلی به نام مایکل مایرز پرستار بچه‌ای به نام لاری استرود را دنبال می‌کند. در نهایت لاری متوجه می‌شود او برادرش است و ظاهرا در پایان هالووین ۲ مایکل را می‌کشد.

هالووین ۳ یک داستان جدید بدون مایکل مایرز را روایت کرد و سعی داشت سری را تبدیل به یک آنتولوژی کند (فیلم یا سریالی که هر قسمت آن داستانی متفاوت را بیان می‌کند). در حال حاضر یک فیلم کالت (Cult) و در زمان عرضه سر و صدای زیادی به پا کرد. مایکل مایرز در هالووین ۴، ۵ و ۶ برگشت. در Holloween: Resurrection لاری را کشت و بعد راب زامبی (Rob Zombie) در فیلم هالووین ۲۰۰۷ و فیلم بعد از آن کل سری را بازسازی کرد. در کل چیز شلخته‌ای‌ست!

و حالا کلید بازسازی این فیلم بار دیگر زده شده و طبق گزارش هالووین ۲۰۱۸ تمام فیلم‌های گذشته را نادیده می‌گیرد و فقط داستان هالووین اصلی را در نظر خواهد داشت. فیلمبرداری در حال انجام است و تصاویر صحنه عکس‌هایی تار از مایکل مایرز (که در فیلم معروف به The Shape است) را نشان می‌دهند.

هالووین جدید همه کار می‌کند تا طرفداران قدیمی را خوشحال کند. جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) بار دیگر بازگشته و سازنده این سری، جان کارپنتر (John Carpenter) تهیه کننده و سازنده موسیقی متن فیلم خواهد بود. حتی بازیگر اصلی مایکل مایرز، نیک کسل (Nick Castle) هم بازگشته است؛ حرکات بدن نیک کسل بخشی از دلیل ترسناک شدن Halloween بود، و هیچ بازیگر جایگزین دیگری نتوانست جای خالی او را پر کند. دنی مک‌براید (Danny McBride) از نویسندگان فیلمنامه بوده و دیوید گرین (David Gordon Green) فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

اینکه فیلم جدید بتواند همان وحشت فیلم اصلی را دوباره منتقل کند تقریبا غیر ممکن است اما با این همه استعداد که در فیلم به صف شده، امیدوار نبودن برای طرفداران بسیار سخت است. اگر فیلم جدید بتواند حس فیلم اصلی را بازسازی کند موفق خواهد شد کمی از اقتدار ژانر Slasher را به آن برگرداند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.