اولین تریلر فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر شد

31 January 2018 - 17:15

استودیو مارول (Marvel) اولین تریلر مربوط به فیلم Ant-Man and The Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبورک» را منتشر کرد. ما در ادامه همین خبر، این تریلر را برای شما قرار می‌دهیم و همچنین شما می‌توانید در ادامه پوستر جدید این فیلم را نیز مشاهده کنید. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Ant-Man and the Wasp مربوط به جهان سینمایی مارول است و یک قسمت جدید درباره قهرمانانی است که توانایی عجیبی در کوچک شدن دارند. بعد از اتفاقات فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، اسکات لنگ (Scott Lang) با عواقب انتخاب بین مرد مورچه‌ای بودن و یا پدر بودن، مواجه شد. همانطور که او درگیر بود تا بتواند با وجود مسئولیت مرد مورچه‌ای بودن، توازن را به زندگی خودش بازگرداند، او با هوپ پیم (Hope Pym) و دکتر هنک پیم (Dr. Hank Pym) مواجه شد که مجبور به انجام یک ماموریت فوری و جدید شد. اکنون اسکات باید دوباره لباس مخصوص مرد مورچه‌ای را به تن کند و مبارزه در کنار شخصیت زنبورک (The Wasp) را فرا بگیرد تا با کار تیمی که با هم دارند، بتوانند پرده از راز برخی اسرار قدیمی بردارند.

در فیلم Ant-Man and The Wasp، بازیگرانی چون پل راد (Paul Rudd)، اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly)، مایکل پنیا (Michael Peña) و مایکل داگلاس (Michael Douglas) که موفق به کسب جایزه‌ی اسکار نیز شده است، ایفای نقش می‌کنند؛ تمام این بازیگران به نقش قدیمی خودشان در فیلم Ant-Man «مرد مورچه‌ای» که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و موفقیت‌های اقتصادی زیادی نیز با خود به همراه آورد، برمی‌گردند. همچنین بازیگرانی چون بابی کاناواله (Bobby Cannavale)، جودی گریر (Judy Greer)، ابی رایدر فوردسون (Abby Ryder Fortson)، تیپ تی.آی. هریس (Tip T.I. Harris) و دیوید دستمال‌چیان (David Dastmalchian) نیز قرار است تا دوباره نقش جانبی خود را در این فیلم ایفا کنند. همچنین خوب است بدانید که به این فیلم، بازیگران سرشناسی چون میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) و لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) نیز اضافه می‌شوند که قرار است تا در کنار دیگر بازیگران جدید که شامل حنا جان کامن (Hannah John Kamen)، والتون گوگینس (Walton Goggins) و رندال پارک (Randall Park) می‌شوند، ایفای نقش کنند.

فیلم Ant-Man and The Wasp که مربوط به استودیو مارول است، توسط پیتون رید (Peyton Reed) کارگردانی شده است و کوین فایگی (Kevin Feige) در جایگاه تهیه‌کنندگی این پروژه قرار دارد. همچنین لوئیس داسپوسیتو (Louis D’Esposito)، ویکتوریا آلونسو (Victoria Alonso)، استیفن بروسارد (Stephen Broussard)، چارلز نوریث (Charles Newrith) و استن لی (Stan Lee) نیز تولیدکنندگان اجرایی این اثر هستند.

فیلم Ant-Man and The Wasp قرار است تا از تاریخ ۶ ژوئیه سال ۲۰۱۸ در سینماها به نمایش گذاشته شود. شما در ادامه نیز می‌توانید تریلر منتشر شده و پوستر جدید این اثر را مشاهده کنید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.