داستان فیلم بعدی کلینت ایستوود مشخص شد

1 February 2018 - 20:03

به نظر می‌آید پروژه بعدی ستاره‌ی هالیوود، کلینت ایستوود (Clint Eastwood) با نام حمال (The Mule) داستان یک حمل‌کننده‌ی مواد مخدر ۹۰ ساله را خواهد گفت. اگرچه خود ایستوود هم به ۹۰ سالگی‌اش نزدیک می‌شود، کوتاه نیامده و همچنان پرکار است. در چند سال اخیر فیلم‌هایی مثل تک‌تیزانداز آمریکایی (American Sniper) و یا سالی (Sully) که نامزد اسکار شده‌اند ساختهv. فیلم بعدی او «ساعت ۱۵:۱۷ به مقصد پاریس» (The 15.17 to Paris) در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود. هر سه‌ی این فیلم‌ها به زندگی افرادی می‌پردازند که اتفاقاتی خارق‌العاده را تجربه کرده‌اند. حتی برای فیلم پاریس، ایستوود قصد داشت خود قهرمانان آمریکایی که اتفاقات فیلم را رقم زدند برای بازی در آن به کار گیرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این ستاره‌ی برنده‌ی اسکار اخیرا علاقه‌ی خاصی نسبت به این گونه فیلم‌ها نشان داده، پس تعجبی ندارد در فیلم‌های آینده هم به همچین مقولاتی بپردازد. اما چنانچه این فیلم به مرحله تولید برسد، ایستوود فقط پشت دوربین نخواهد ایستاد و قصد دارد به جای نقش اصلی بازی کند.

مثل دیگر فیلم‌های ایستوود این فیلم هم توسط Warner Bros تهیه کنندگی خواهد شد. دیو هولستین (Dave Holstein) مسئول تهیه آخرین ویراست فیلمنامه است که در ابتدا توسط نویسنده‌ی فیلم گرن تورینوی ایستوود (Gran Torino)، نیک شنک (Nick Schenk) نوشته شد.

داستان شخصیت اصلی فیلم، شارپ، تمام چیزهایی که یک فیلم عالی نیاز دارد را شامل می‌شود. بعد از خدمت در جنگ جهانی دوم (و بردن یک مدال برنز) و دست و پا کردن اسم و رسمی برای خود در زمنیه گیاهشناسی، او در دهه ۱۹۸۰ شروع به قاچاق مواد مخدر برای باند «سینالوا» می‌کند. در نهایت در سال ۲۰۱۱ هنگامی که ۹۰ کلیو کوکایین با خود حمل می‌کرد دستگیر شد. وکیل شارپ مدعی شد زوال عقل شارپ دلیل این کارش بوده، و به همین خاطر مجازات شارپ شدید نمی‌شود و فقط سه سال در زندان به سر می‌برد. او در دسامبر ۲۰۱۶ فوت کرد و اعتقاد بر این است که مسن‌ترین حمال مواد مخدر بوده‌است. (Drug Mule یا حمال مواد کسانی هستند که مواد مخدر را با جاسازی در بدن خود جا به جا می‌کنند.)

بر روی کاغذ داستان یک قاچاقچی مواد مخدر مسن که اداره مبارزه با مواد مخدر به دنبالش است شکل و شمایل یک کمدی تاریک به سبک فیلم‌های برادران کوئن را دارد، بنابراین جالب است ببینیم استعداد ایستوود چگونه به آن رنگ و لعاب می‌دهد. او برای درام‌های کلاسیک و رک و راست خودش معروف است. گرچه هر از گاهی از این سبک خارج می‌شود بنابراین شاید حالا به دنبال یک چالش جدید است. اگر حمال ساخته شود، فیلمی‌ست که ارزش دیدن خواهد داشت.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.