پارامونت سری کتاب Ology را به یک چندگانه تبدیل خواهد کرد

1 February 2018 - 21:00

پارامونت (Paramount Pictures) یک اتاق فکر دیگر برای نویسندگان ایجاد کرده تا در آن برنامه‌ی ساخت یک چندگانه را بریزند. این کمپانی این بار از سری کتاب اولوژی (Ology) استفاده خواهد کرد. نوشته شده توسط دوگالد استیر (Dugald Steer)، این کتاب‌ها به فرم چند دایره‌المعارف و راهنما درباره‌ی عناصر ژانر فانتزی و چندین ژانر دیگر گردآوری شده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

فهرست این کتاب‌ها شامل این موارد می‌شوند (به آخر کلمات ساده‌ی انگلیسی اولوژی اضافه شده و اسم کتاب هم به همین دلیل اولوژی گذاشته شده‌است): دراگونولوژی (اژدهاشناسی)، اجیپتولوژی (مصرشناسی)، ویزاردولوژی (جادوگرشناسی)، پایرتولوژی (دزددریایی‌شناسی)، میتولوژی (افسانه‌شناسی)، اسپایولوژی (جاسوس‌شناسی)، اوشینولوژی (اقیانوس‌شناسی)، ومپایرولوژی (خون‌آشام‌شناسی)، ایلینولوژی (موجودفضایی‌شناسی)، ایلوژنولوژی (توهم‌شناسی)، دایناسورولوژی، دانجنولوژی (سیاهچال‌شناسی) و نایتولوژی (شوالیه‌شناسی).

اتاق نویسندگانی که پارامونت گردآورده توسط برنده‌ی اسکار، آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) رهبری می‌شود که فیلمنامه‌ی یک ذهن زیبا (A Beautiful Mind) را نوشت، و شامل جف پینکر (Jeff Pinker)، برنده‌ی جایزه پولیتزر مایکل کابون (Michael Chabon)، لیندزی بیر (Lindsey Beer)، جو رابرت کول (Joe Robert Cole) که Black Panther و The People VS O.J Simpson را نوشته، نیکول پرلمن (Nicole Perlman) که Gaurdians of the Galaxy و Captain Marvel را نوشته و کریستینا هادسون (Christina Hodson) می‌باشد.

پارامونت امیدوار است که هر یک از نویسنده‌ها مسئول یکی از ۱۳ کتاب شود و ایده‌ای برای اقتباس آن به فیلم سینما دست و پا کند. بعد از توسعه ایده و طراحی نقاشی‌های مفهومی این فیلم‌ها، پروژه‌ی بلند مدت نوشتن هفت فیلمنامه‌ی درهم‌تنیده آغاز می‌شود. در زیر آنچه پارامونت در نظر دارد نقل قول شده‌است:

یک جهان سینمایی خانوادگی، که حول یک موسسه‌ی تحقیقاتی می‌گذرد. در آنجا به دقت به علومی پرداخته می‌شود که هیچ‌کس آنها را جدی نمی‌گیرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.