شروع فیلم‌برداری Wonder Woman 2 از تابستان امسال

1 February 2018 - 14:02

براساس اخبار و گزارش‌های منتشر شده، می‌دانیم که فیلم‌برداری فیلم Wonder Woman 2 «زن شگفت‌انگیز ۲» قرار است تا از تابستان امسال در کشور انگلستان، آغاز شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جهان توسعه‌ یافته‌‌ی دی‌سی (DC Extended Universe) ثابت کرده است که یک پروژه موفق و بحث برانگیز  با فیلم‌های باشکوه است. فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» مربوط به همین جهان استودیو دی‌سی بود که با تحسین زیادی در سطح جهان مواجه شد؛ این فیلم که به کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkins) و ایفای نقش گال گادوت (Gal Gadot) در نقش زن شگفت‌انگیز بود، اولین فیلم مخصوص یک ابرقهرمان زن بود که تاکنون ساخته شده است و همچنین این فیلم موفق شد تا به سطح فروش عالی ۸۲۱ میلیون دلار در سطح جهانی برسد. در سطح فروش داخلی نیز، این فیلم پرفروش‌ترین فیلم مربوط به استودیو دی‌سی است که موفق شد تا به فروش ۴۱۲ میلیون دلاری دست پیدا کند.

پایگاه خبری امگا آندرگروند (Omega Underground) اعلام کرده است که دنباله‌ی این فیلم قرار است تا در اواخر امسال در انگلستان فیلم‌برداری شود. آن‌ها عقیده دارند که تولید این محصول دوباره به‌دست استودیو برادران وارنر انگلستان (Warner Bros. Studios)، در لیوستن (Leavesden) خواهد افتاد. این استودیو محل ساخت بسیاری از فیلم‌های محبوب کمپانی برادران وارنر (Warner Bros.) است؛ از جمله فیلم‌هایی چون، سری فیلم‌های Harry Potter «هری پاتر»، فیلم Inception «تلقین»، Justice League «لیگ عدالت»، و The Dark Knight «شوالیه تاریکی». این استودیو مساحتی حدود هشتاد هکتار دارد و طرفداران فیلم‌های این استودیو می‌توانند با ثبت‌نام و تهیه بلیت، به تور مربوط به هری پاتر در این استودیو بروند.

هنوز اطلاعات زیادی درباره فیلم Wonder Woman 2 در دست نداریم. در ماه ژوئیه سال گذشته، پایگاه خبری اسکرین‌رانت (Screen rant) اعلام کرد که دنباله‌ی این فیلم قرار است تا یک ماجراجویی تاریخی دیگر باشد. این بار نیز داستان این فیلم قرار است تا در پس‌زمینه‌ی وقایع جنگ سرد (Cold War) اتفاق بیافتد. از طرفی نیز، دیگر حس کنجکاوی درباره شخصیت کریس پاین (Chris Pine) نیز کافیست، زیرا گزارش‌های خیلی زیادی در دست داریم که گواهی می‌دهد، شخصیت کریس پاین قرار است تا دوباره در قسمت دوم این فیلم نیز حضور داشته باشد؛ این بسیار عجیب است، از آنجا که این شخصیت در قسمت اول این فیلم مرد و به‌نظر می‌رسید که شخصیت زن شگفت‌انگیز نیز بعد از گذشت یک قرن و در طی فیلم Justice League، هنوز برای او عزاداری می‌کرد.

زمان جنگ سرد، یک دوره‌ی تاریخی شگفت‌انگیز بوده است و استفاده از این دوره تاریخی، می‌تواند به زیرکی حالت و احساسات قسمت دوم این فیلم را تغییر دهد. قسمت اول این فیلم درحالی به پایان رسید که یک نشانه‌ی زیبا از خوش‌بینی را نشان می‌داد، زمانی‌که دایانا (Diana) فلسفه‌ی بی‌ثمر آرس (Ares) را رد کرد. او اصرار بر این داشت که بشریت استعداد خوبی و بدی را در خودش دارد و تصمیم گرفت که به عنوان یک قهرمان برای خوبی‌ها، خدمت کند. متاسفانه، حقیقت این است که وقایع قرن بیستم، قرار است تا ایمان دایانا به بشریت را متزلزل سازد.

اولین جنگ جهانی، پایان‌دهنده‌ی تمام جنگ‌ها نبود، در عوض این جنگ منجر شد تا صلحی کوتاه مدت در جهان حاکم شود و مقدمه‌ای شود برای شروع جنگ جهانی دوم. یک قهرمان دلسوز مثل دایانا، نمی‌تواند ترس اتفاقات خلال جنگ‌های جهانی را درک کند، مگر آن‌که خودش در دل این اتفاقات قرار گیرد. به همین دلیل است که قسمت دوم این فیلم قرار است تا در خلال جنگ سرد اتفاق بیافتد، زمانی‌که تهدید پایان دنیا به وسیله‌ی سلاح‌های هسته‌ای بسیار واقعی‌تر از زمان‌های گذشته بوده است. احتمالا شخصیت زن شگفت‌انگیز در این دوره متوجه می‌شود که علاقه‌ی بشریت به تخریب و نابودی به روش‌های وحشتناک‌تر، روز به روز بیشتر درحال گسترش بین انسان‌ها است. پس جای تعجب کمی را باقی می‌گذارد که او با اتفاقاتی که در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» رخ داد، خودش را باید از دنیا مخفی می‌کرد.

پس، از آن‌جا که این فیلم قدرت این را دارد که این پس‌زمینه‌ی دلپذیر را حفظ کند و به مخاطبانش انتقال دهد، پتی جنکینز اصرار دارد که دنباله‌ی قسمت اول فیلم Wonder Woman، قرار است تا یک داستان عاشقانه عالی دیگر باشد. جنکینز و گادوت، هر دو استرس دارند زیرا می‌دانند که این فیلم قرار است تا تمام ارزش‌های اصلی شخصیت زن شگفت‌انگیز را بررسی کند و به نمایش گذارد؛ گال گادوت حتی در جایی گفته بود که این فیلم مانند کتاب مقدس زن شگفت‌انگیز خواهد بود. هر فیلمی می‌تواند این شخصیت را از جنبه‌ی متفاوت و منحصر به‌ فردش بررسی کند و مثالی متفاوت از اخلاقیات و ارزش‌های زندگی این ابرقهرمان باشد.

با توجه به این‌که از تابستان امسال، فیلم‌برداری فیلم Wonder Woman 2 آغاز خواهد شد، پس طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که پس از آن اطلاعات زیادی درباره‌ی این فیلم منتشر شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.