مایکل بی جوردن: فیلم‌برداری Creed 2 باید ظرف چند ماه آینده شروع شود

2 February 2018 - 11:27

مایکل بی جوردن (Michael B. Jordan) خاطر نشان کرد فیلم‌برداری فیلم Creed 2 «کرید ۲» باید در چند ماه بعد آغاز شود. وی افزود که قصد دارد تا تمام تمرکز و انرژی خود را بر روی این پروژه بگذارد.  جوردن در حال حاضر در برنامه‌های تبلیغاتی فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» از شرکت مارول حضور دارد که توسط کارگردان فیلم «کرید» یعنی رایان کوگلر (Ryan Coogler) هدایت می‌شود و جوردن نقش ضد قهرمان اریک کیلمونگر (Erik Killmonger) را بازی می‌کند. این شخصیت به طور گسترده‌ای در اولین موج رسانه‌ایِ فیلم «پلنگ سیاه» مورد تحسین قرار گرفت. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه کوگلر و جوردن قصد داشتند تا برای چهارمین کار مشترک (پس از Creed, Black Panther, Fruitvale Station) بر روی یک داستان که از درام Wrong Answer اقتباس شده بود کار کنند، این بازیگر برای تصویر برداری دنباله‌ی کرید فراخوانده نشد. این کار ابتدا قرار بود توسط سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) انجام شود (که اکنون برای نقش راکی بالبوآ (Rocky Balboa) به فیلم بازگشته است)، اما این کار در عوض به استیون کاپل جونیور (Steven Caple Jr) سپرده شد. تولید دنباله‌ی فیلم کرید در حال آغاز شدن است و این فیلم در پاییز ۲۰۱۸ اکران می‌شود.

کاپل جونیور برای اولین بار است که به فرانچایز راکی می‌آید. مایکل جوردن در صحبت با Deadline برای پیش‌نمایش فیلم «پلنگ سیاه» در مورد کاپل گفت: او واقعا برای ساخت دنباله‌ی «کرید» هیجان زده است. اکنون ما در مراحل نهایی سازی فیلم‌ نامه هستیم تا مطمئن شویم بی نقص است.

در حالی که انتظار می‌رفت سیلوستر استالونه به تنهایی نویسنده‌ی فیلم نامه‌ی «کرید ۲» باشد، اما مشخص شد که سازنده‌ی برنامه‌ی تلوزیونی Luke Cage، یعنی چئو هوداری کوکر (Cheo Hodari Coker) نیز بر روی این فیلم‌نامه کار می‌کند. جوردن در طی مصاحبه با Deadline به طور صریح مشخص نکرد که که آیا کوکر هنوز فعالیتی بر روی فیلم‌نامه دارد یا خیر و همچنین تاریخ دقیقی برای شروع فیلم برداری نگفت. جوردن گفت:

من دقیقا مطمئن نیستم که فیلم‌برداری کی آغاز می‌شود، اما در چند ماه آینده ما به کار برمی‌گردیم و یک محصول منحصر بفرد خواهیم ساخت.

«کرید ۲» انتظار می‌رود تا سبکی دیگر از یک درام ورزشی را به تصویر بکشد و این طور به نظر می‌رسد که وقت زیادی برای فیلم‌برداری و تولید نیاز نداشته باشد. بازیگران اصلی نیز اکنون مشخص هستند. از جمله تسا تامسون (Tessa Thompon) برای بازگشتن به نقشش در کرید اول، بازمی‌گردد. همچنین ویتور دراگو (Vitor Drago) بعنوان پسر ایوان دراگو (Ivan Drago) با بازی دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) در راکی ۴ حضور خواهد داشت. با توجه به گفته‌ی جوردن که تصویر برداری‌های اولیه‌ی فیلم ظرف چند ماه آینده آغاز می‌شود، «کرید۲» وقت کافی برای ساخته شدن تا زمان اکران خود را دارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.