منتظر بزرگترین Deadite تمام زمان‌ها در فصل سوم سریال Ash vs. Evil Dead باشید

2 February 2018 - 13:38

بروس کمپبل (Bruce Campbell) می‌گوید شخصیت اَش با بزرگترین Deadite تمامی زمان‌ها در فصل سوم Ash vs. Evil Dead مبارزه خواهد کرد. هر کس از ابتدا با سه‌گانه The Evil Dead ساخته‌ی سم ریمی (Sam Raimi) یا دو فصل اول سریال شبکه استارز، Ash vs. Evil Dead آشنایی داشته باشد به خوبی می‌داند که قاتل اَش ویلیامز (Ash Williams) در واقع Deadites هستند، نوع زشتی از انسان‌ها یا نیروهای زندگی که اهریمن‌های Kandarian مالک آن‌ها هستند. اَش (با بازی کمپبل) فکر کرده می‌تواند شیطان را از بین ببرد اما ۲۳ سال بعد در یک مهمانی او Deadites را بعد از خواندن وردهایی از Necronomicon مشهور به The Book of the Dead مجددا بیدار کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اَش و دوستانش با استخدام دو قاتل جوان Deadite، کلی و پابلو، در دو فصل اول به دنبال کشتن Deadites با تمامی اشکال و اندازه‌ها بودند و فکر می‌کردند سرانجام پیروز می‌شوند و کتاب Necronomicon را برای همیشه می‌بندند. اما همانطور که اولین تریلر سریال نشان داد، این کتاب و اهریمن‌هایش خیلی وقت است که مُرده‌اند.

در حالی که این تریلر بسیاری از Deadites با اندازه اَش را نشان می‌دهد، کمپبل جزئیات بیشتری درباره این موجود هیولایی آشکار کرده که در پوستر جدید سریال و پایان فیلم وقتی اَش می‌گوید: “بیا تا نشونت بدم” دیده می‌شود. کمپبل در مصاحبه با Bloody Disgusting می‌گوید این فصل با Deadite به طول ۶۰ فوت مواجه می‌شود:

این یکی خیلی بزرگه، میشه گفت مادر همشونه. بخاطر همینه اَش با تانک به جنگ باهاش میره و در آخر این کارو تموم می‌کنه. اون اگه واقعا انتخاب شده پس باید خودش رو نشون بده.

این عبارت “انتخاب شده” از زبان کمپبل در داستان Evil Dead و فصل سوم این سریال چیز جدیدی نیست. این داستان روایتی است که با بینش ریمی در سه‌گانه اصلی Evil Dead آغاز شده است:

نظر سم همیشه اینگونه بوده که هر هزار سال یکبار، اهریمن بیدار میشه تا غیرت یه انسان متوسط و نه یه انسان خاص رو بسنجه. این یه کم مذهبیه چون همچین داستان‌هایی توی انجیل وجود دارند: شیطان با نیکی و خوبی مبارزه می‌کند. ای انسان تو بهترینت را به من نشان می‌دهی و من بهترینم را به تو می‌دهم. بیا بجنگیم ببینیم چه کسی برنده می‌شود.
ما مطمئن هستیم که خوبی برنده میشه واسه همین اَش انتخاب شده. او هیچ مهارتی نداره، هیچی. نه مامور FBI بوده نه Navy SEAL.

در فصل سوم این سریال اَش سرانجام با شیطان نهایی مواجه می‌شود و بنظر می‌رسد کمپبل کتاب Ash vs. Evil Dead را می‌بندد. با اینکه امیدوار بودیم این سریال به فصل ۵ هم برسد اما گویا نمرات سریال در دو فصل اول باعث شده تاریخ آغاز پخش آن از اکتبر به فوریه تغییر کند. این سریال در حالی ۲۵ فوریه از شبکه استارز پخش می‌شود که اَش یکی دو چیز درباره پدر بودن بعد از دیدن دختر نوجوان‌اش که هیچوقت از وجودش باخبر نبوده، یاد می‌گیرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.