دن هارمون به جمع نویسندگان فیلم سینمایی Doctor Strange پیوست

25 August 2016 - 21:00

چندماه بیشتر به اکران فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» باقی نمانده اما به نظر می‌رسد پروسه‌ی ساخت این فیلم هنوز به پایان نرسیده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارشات به دست رسیده، ظاهرا استودیوی مارول از منبعی که باید آن را غیرمنتظره خواند کمک گرفته است و آن منبع کسی نیست جز دن هارمون (Dan Harmon) خالق سریال Community که برای نوشتن فیلمنامه دقایق پایانی فیلم استخدام شده است.

هارمون بیشتر به عنوان خالق سیتکام کامیونیتی از شبکه NBC و یکی از خالقان مجموعه انیمیشن Rick and Morty «ریک و مورتی» شناخته می‌شود. بنابراین با داشتن چنین کارنامه‌ای باید گفت او فرد ایده آل و کاندیدای شاخصی برای فیلم‌های ابرقهرمانی به حساب نمی آید. البته براساس گزارش THR این همکاری زیاد هم اعجاب انگیز نبوده چرا که جو و آنتونی روسو (Russo brothers) که از کارگردان‌های مورد علاقه‌ی مارول هستند و سکان هدایت فیلم‌هایی چون کاپیتان آمریکا سرباز زمستان و جنگ داخلی را در دست داشتند پیش از این کارگردانی و تولیدکنندگی بیست و یک قسمت از سریال کامیونیتی را برعهده داشته‌اند.

.براساس گزارش THR، هارمون در بازه ای که فیلم در مرحله پس از تولید قرار دارد به استخدام مارول درآمده تا نویسندگی بخش‌های مربوط به “فیلمبرداری اضافی” فیلم را انجام دهد. با این حال هنوز مشخص نیست که او مشغول فیلمنامه نویسی برای بخش هاییست که باید دوباره فیلمبرداری شوند یا سکانس‌های جدیدی که باید به فیلم اضافه شوند (یا حتی شاید سکانس‌های پس از تیتراژ یا میان تیتراژی). از دیگر تجربیات فیلمسازی هارمون می‌توان به فیلمنامه نویسی برای Kung Fu Panda «پاندای کونگفو کار» و همکاری در نوشتن فیلمنامه‌ی فیلم Monster House «خانه هیولا» اشاره کرد. او همچنین به عنوان تولید کننده در انیمیشن Anomalisa به کارگردانی چارلی کافمن ( Charlie Kaufman) و دوک جانسون (Duke Johnson) حضور داشت.

با توجه به حضور دقیقه نودی هارمون احتمال آن وجود دارد که مارول قصد داشته باشد طنز بیشتری به فیلم دکتر استرنج تزریق کند؛ فیلم ماجراجویانه‌ای که بندیکت کمبربچ (Benedict Cumberbatch) را به عنوان جادوگری بی رقیب معرفی می‌کند. اسکات دریکسون (Scott Derrickson) این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای که آن را به صورت مشترک با سی.رابرت کارگیل (C. Robert Cargill) نوشته، کارگردانی کرده است. لازم به ذکر است که جان اسپیتس (Jon Spaihts) فیلمنامه‌ی اصلی این فیلم را نوشته و عنوان “داستان براساس” به او تعلق خواهد گرفت.

علاوه بر بندیکت کمبربچ بازیگرانی چون تیلدا سوئینتون (Tilda Swinton)، چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor)، مدس میکلسن (Mads Mikkelsen)، ریچل مک‌آدامز(Rachel McAdams)و مایکل استلبرگ (Michael Stuhlbarg) نیز در این فیلم حضور دارند.

فیلم سینمایی دکتر استرنج در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ اکران خواهد شد.

منبع: screencrush

Save

Save

Save

Save

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    امیدوارم این حرکات دقیقه نود بلاى دى سى رو سر مارول نیاره.