اف. گری گری درحال مذاکره برای کارگردانی پروژه‌ی بازسازی Men in Black است

3 February 2018 - 11:10

براساس اخباری که پایگاه خبری ددلاین (Deadline) منتشر کرده است، ممکن است تا کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures)، کارگردانی پروژه‌ی بازسازی فیلم Men in Black «مردان سیاه‌پوس» را به اف. گری گری (F. Gary Grey) بدهد. گری بعد از ساخت فیلم‌هایی چون Straight Outta Compton «مستقیم بیرون کامپتون» و همچنین فیلم The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین»، توجهات زیادی را به خودش جلب کرده است. این فیلم که هنوز عنوانی برای آن مشخص نشده است، قرار است تا در تاریخ ۱۴ ژوئن سال ۲۰۱۹ منتشر شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم که قرار است تا براساس فیلم‌های Men in Black ساخته شود، قرار نیست تا دوباره بازیگرانی چون ویل اسمیت (Will Smith) یا تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) را در جلوی دوربین‌های فیلم‌برداری قرار دهد؛ ولی این فیلم قصد دارد تا داستان خودش را در جهان مربوط به سه‌گانه‌ی اصلی پیش ببرد. این پروژه، به‌گونه‌ای قرار است تا مانند قسمتی از فرانچایز ۲۱ Jump Street «خیابان جامپ ۲۱» باشد که با دنیای فیلم‌های Men in Black ترکیب می‌شود؛ جونا هیل (Jonah Hill) درباره این فیلم اظهار نظر کرده است که “این فیلم کمی پیچیده خواهد بود”، زیرا نیاز دارد تا مواردی که لازم دارد را جمع‌آوری کند. اگرچه باید توجه کنیم که قسمت سوم فرانچایز ۲۱ Jump Street هنوز درحال توسعه است.

فیلم‌نامه‌ی این فیلم جدید دنیای مردان سیاه‌پوش که همانطور که ذکر شد، هیچ عنوانی برای آن هنوز مشخص نشده است، توسط مت هولوی (Matt Holloway) و آرت مارکوم (Art Marcum) نوشته شده است؛ آن‌ها بیشتر به‌خاطر نوشتن فیلم‌نامه‌ی فیلم‌های معروفی مانند Iron Man «مرد آهنی» و Transformers: The Last Knight «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» شناخته می‌شوند. همچنین تولیدکنندگان فرانچایز اصلی، یعنی والتر پارکس (Walter Parkes) و لوری مک دونالد (Laurie MacDonald) نیز برای تولید این پروژه بازگشته‌اند و همچنین تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فرانچایز نیز، یعنی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) برای شرکت در این پروژه بازگشته است.

اولین قسمت از سری فیلم‌های Men in Black، که ویل اسمیت و تامی لی جونز نقش‌های اصلی آن‌را ایفا می‌کردند، بیست سال پیش و در تابستان سال ۱۹۹۷ منتشر شد که موفق شد تا به فروش ۵۸۹ میلیون دلاری در سطح جهانی برسد. پس از آن نیز فیلم Men in Black II «مردان سیاه‌پوش ۲» در سال ۲۰۰۲ منتشر شد که به فروش ۴۴۱ میلیون دلاری در سطح جهانی رسید و منتقدان و مخاطبان نیز با شور و شوق کمتری از این فیلم استقبال کردند. بعد از این فیلم و در سال ۲۰۱۲، فیلم Men in Black 3 «مردان سیاه‌پوش ۳» منتشر شد که با وجود مشکلاتی که در پروسه فیلم‌برداری با آن‌ها مواجه شد، توانست تا سطح خلاقیت اولیه را دوباره به این سری فیلم‌ها برگرداند و موجب شد تا به فروش ۶۴۲ میلیون دلاری در سطح جهان دست پیدا کند. هر سه قسمت این سری فیلم‌ها را نیز بری ساننفلد (Barry Sonnefeld) کارگردانی کرده است که سابقه کارگردانی فیلم‌های دیگری همچون Get Shorty «کوتوله را بگیر»، و Wild Wild West «غرب وحشی وحشی» را در کارنامه خودش دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.