نویسنده‌ی جومانجی با شرکت فاکس قرن بیستم قرارداد بست

6 February 2018 - 12:39

Deadline گزارش می‌کند که کریس فن السبرگ (Chris Van Allsburg) نویسنده‌ی کتاب جومانجی (Jumanji) که برای کودکان نوشته شده است، یک قرارداد تولید با شرکت فاکس قرن بیستم همراه با ویلیام تیتلر (William Teitler)، تد فیلد (Ted Field) و مایک وبر (Mike Weber) بسته است. برنامه‌ی آن‌ها هم این است که رمان‌های هانس کریستین اندرسن (Hans Christian Andersen) رمان نویس معروف را به روی پرده‌ی سینما بیاورند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با توجه به اینکه فیلم اقتباسی اخیر یعنی Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» در باکس آفیس جهانی از مرز ۸۲۴ میلیون دلار عبور کرد، این می‌تواند یک حرکت مفید باشد چرا که این یک ژانر پر طرفدار خانوادگی جذاب است.

مدیر اجرایی فاکس، مت ریلی (Matt Reilly) این قرارداد را مدیریت کرد که به نظر آسان و سریع می‌رسد. چرا که شانس ساخته شدن فرانچایزی از کتاب‌های السبرگ که ۱۵ عدد است وجود دارد.

تیتلر به Deadline گفت: ما در ارتباط با فاکس به آینده فکر می‌کنیم تا نویسنده‌ها و کارگردانان را دور هم جمع کند تا حاصل فکر نویسنده‌ها را به فیلم تبدیل کنند و به نظر من این آهنربایی برای جامعه‌ی خلاق است.

با توجه به عملکر خوب فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» در باکس آفیس، انتظار ساخته شدن دنباله‌ای از آن وجود دارد. این قرارداد به سمت یک آینده‌ی پر از ماجراهای پر سر و صدا پیش می‌رود که هم کودکان و هم بزرگسالان می‌توانند مخاطب آن باشند.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.