تریلر فصل دوم سریال Westworld منتشر شد

6 February 2018 - 14:00

تریلر جدید و مورد انتظار فصل دوم سریال Westworld در طول مراسم Super Bowl LII منتشر شد. این سریال درام شبکه HBO که بسیار مورد تحسین واقع شده، بر اساس فیلم سال ۱۹۷۳ با همین نام است که توسط رمان‌نویس پارک ژوراسیک، مایکل کریکتون (Michael Crichton) نوشته و کارگردانی شده بود. سریال تلوزیونی Westworld از دنباله سینمایی Westworld یعنی Futureworld سال ۱۹۷۶ الهام گرفته که ریچارد تی. هفرون (Richard T. Heffron) آن را کارگردانی کرده بود. متاسفانه نه این فیلم و نه سریال تلوزیونی آن در سال ۱۹۸۰، Beyond Westworld، هیچ یک نتوانستند رکوردی بر جای بگذارند. هرچند داستان آن برای HBO کافی بود تا از آن اقتباس کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Westworld بر اساس سری قبلی فرنچایز Westworld است و توسط لیزا جوی (Lisa Joy) و جاناتان نولان (Jonathan Nolan) ساخته شده و جی. جی. ابرامز (J. J. Abrams) در تولید اجرایی آن دخیل بوده است. با استعدادهای پشت دوربین و همین طور استعدادهای جلوی دوربین، مانند آنتونی هاپکینز (Anthony Hapkins)، ایوان راشل وود (Evan Rachel Wood)، جفری رایت (Jeffrey Wright)، تاندی نیوتون (Thandie Newton)، جیمز مارسدن (James Marsden) و غیره، جای تعجب ندارد که این سریال که از سال ۲۰۱۶ پخش می‌شود، موفق گردیده است. اکنون شبکه HBO به دنبال تکرار این موفقیت در فصل دوم سریال است.

شبکه HBO اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال Westworld را در طول مراسم Super Bowl LII منتشر ساخته که شخصیت‌های زیادی مانند دولارز آبرناتی، ماو میلای، برنارد لو، تدی فلاد و مرد سیاه‌پوش مجددا در این فصل دیده می‌شوند. فصل اول سریال Westworld ماجراجویی ترسناکی بود و فصل دوم نیز از زاویه جدیدی به ماجرا نگاه می‌کند که شامل مجموعه‌ای از داستان‌های اضافی می‌باشد و بیشتر آن‌ها ناشی از هیجان فصل اول هستند. البته سریال شبکه HBO بودن و ساخته شدن توسط تهیه کننده‌های بسیار پنهان‌کار در هالیوود، باعث شده این تریلر نگاه کاملی بر فصل دوم نباشد.

فصل دوم این سریال بدون شک نظریه‌های جدیدی دارد که شاید منجر به ساخته شدن فصل سوم نیز گردد. در کل سازندگان این سریال به دنبال توسعه‌ی گستره‌ی Westworld هستند تا دوره‌های زمانی و مکان‌های دیگری را در بر گیرد. باید منتظر ماند و دید که امسال بهار Westworld چه در چنته دارد.

فصل دوم سریال Westworld از ۲۲ آوریل ۲۰۱۸ روی آنتن شبکه HBO می‌رود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.