کارگردان Captain Marvel چه کسی خواهد بود؟

26 August 2016 - 20:00

چند وقت پیش، کوین فیج (Kevin Feige) رئیس استودیوی مارول، به طرفداران اطمینان داد ما کارگردان فیلم جدید Captain Marvel را تا انتهای تابستان یا نهایتا در پاییز خواهیم شناخت. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشد. استودیو ماه گذشته در مراسم کامیک‌کان، به طور رسمی حضور بری لارسن (Brie Larson) در این فیلم به عنوان Captain Marvel را تایید کرد، ولی هنوز علی‌رغم شایعات بسیار در مورد نامزدهای احتمالی، کارگردان این فیلم هنوز مشخص نشده‌است. این موضوع شاید به زودی تغییر کند، چراکه شاهد لیست جدیدی از کارگردان‌های احتمالی برای این فیلم هستیم.

 طبق گزارش THR، لیست کنونی برای کارگردانی فیلم Captain Marvel شامل نیکی کارو (Niki Caro)، لزلی لینکا گلتر (Lesli Linka Glatter) و لورنا اسکافاریا (Lorene Scafaria) می‌شود. کارو قبلا نیز طبق شایعات در لیست کارگردانان احتمالی این فیلم به همراه جنیفر کنت (Jennifer Kent) و جنیفر یو (Jennifer Yuh) قرار داشت و این حضور زیاد به مذاق او نیامده بود. اکنون مارول با خلاصه‌تر کردن این لیست، خود را آماده تشریفات معرفی رسمی کارگردان این فیلم می‌کند.

گلتر عمده شهرت خود را مدیون کار در تلویزیون است. او سابقه کارگردانی در سریال Mad Men را در کارنامه خود دارد و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان در سریال Homeland فعالیت داشته‌است. از سوابق اسکافاریا نیز می‌توان به نوشتن فیلم‌نامه فیلم Nick and Norah’s Infinite Playlist «پلی لیست ابدی نیک و نورا» و کارگردانی درام نیمه بیوگرافی The Meddler با بازی سوزان ساراندون (Susan Sarandon) و رز بیرن (Rose Byrne) اشاره کرد. کارو نیز در گذشته درام مستقل Whale Rider که نامزد اسکار شده‌است را رهبری کرده‌ و کارگردانی فیلم پیش روی The Zookeeper’s Wife با بازی جسیکا چستین (Jessica Chastain) را عهده‌دار بوده‌است.

مارول خود را متعهد کرده‌است که کارگردان زن مناسب را برای فیلم Captain Marvel پیدا کند. فیلم‌نامه این کار نیز توسط مگ لفاوه (Meg LeFauve) و نیکول پرلمن (Nicole Perlman) نگارش شده‌است که سابقه نویسندگی در انیمیشن Inside Out را در کارنامه دارند و پیش‌نویس اولیه از فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» را نوشته‌اند. اگرچه فیلم قرار است در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ راهی سینماها شود ولی این موضوع تایید شده‌است که لارسن اولین حضور خود به عنوان Captain Marvel را فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ بی کران» در سال ۲۰۱۸ تجربه خواهدکرد.

منبع screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.