برادران روسو: استیو راجرز دیگر کاپیتان آمریکا نیست!

26 August 2016 - 11:24

نسخه بلوری فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» در ۱۳ سپتامبر عرضه می‌شود و بالاخره همه آن‌هایی که دستشان از سینماهای جهان که این فیلم را اکران می‌کردند کوتاه مانده، می‌توانند آخرین دست‌پخت کارگردان‌های با استعداد Winter Soldier «سرباز زمستان» را – که الان هم به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های مارول شناخته می‌شود – تماشا کنند. برادران روسو (جو و آنتونی) در جدیدترین مصاحبه خود در مورد کاپیتان آمریکا و خود شخصیت استیو راجرز و آینده او صحبت کردند؛ آن‌ها اظهار داشتند که کاپیتان آمریکا، دیگر کاپیتان آمریکا نیست!

[highlight] اسپویلر داستان فیلم در ادامه مطلب:  [/highlight]

اگر به خاطر داشته باشید، در پایان «جنگ داخلی» استیو راجرز سپر خود را کنار گذاشت که یعنی او زندگی ابرقهرمانی را ترک خواهد کرد. جو روسو در این باره گفت:

من فکر می‌کنم که کنار گذاشتن سپر جدا شدن از آن هویت [ابرقهرمانی] است. یعنی او اعتراف کرد که هویت و شخصیت کاپیتان آمریکا با آن تصمیم شخصی که گرفت و آن چیزی که زیر پا گذاشت در تناقض بود.

البته کاپیتان آمریکا قطعاً بازمی‌گردد! یکی از دلایلی که برادران روسو او را در فیلم خود نکشتند این است که به هنگام مبارزه با آن مرد بنفش روانی (تایتان دیوانه‌ای به اسم تانوس!) به کاپیتان و مهارت‌های او احتیاج دارند. شاید اگر استیو راجرز دیگر کاپیتان آمریکا نباشد، بتواند هویت Nomad (یکی از شخصیت‌های معرفی شده متفاوت از استیو در دنیای مارول) را به دست بگیرد.

نظر شما در این باره چیست؟ همان‌طور که در ابتدا گفتیم، ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) منتظر نسخه باکیفیت Captain America: Civil War بر روی دیسک بلوری باشید.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • AMIR9675 says:

    دیگه کیو میخوان بیارن آخه ×……….×
    کی بهتر از استیو راجرز