پوستر آیمکس فیلم Black Panther منتشر شد

7 February 2018 - 09:00

پوستر جدید آیمکس فیلم Black Panther (پلنگ‌ سیاه) مارول حاکی از طراحی هنری این فیلم است. این پوستر طلوع خورشید را نشان می‌دهد که از کوه‌ها‌ی واکاندا عبور کرده و وارد شهر آینده می‌شود، احتمالا واکاندا پایتخت بیرنین زانا است. با سینماگیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

فیلم پلنگ سیاه مارول تقریبا در مسیر موفقیت مالی و انتقادی خود قرار گرفته است. واکنش‌های اولیه طرفدارانی که توانستند پیش نمایش این فیلم را ببینند، به شدت مثبت بوده و نمرات اولیه منتقدین فیلم نیز به آن خوب بوده است. فیلم پلنگ سیاه رکورد پیش فروش بلیط‌های فیلم ابر قهرمانی را شکسته و انتظار می‌رود بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فقط در ایالت متحده بفروشد. پوستر این فیلم از طریق صفحه توییتر چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) منتشر شد. این بازیگر که ابتدا در نقش تکیلا در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) ظاهر شد، ستاره‌ی این فیلم نیز می‌باشد. می‌توانید این پوستر را از قسمت زیر مشاهده کنید:

بازی بازیگران این فیلم بسیار خوب است و طراحی لباس پلنگ‌ سیاه نیز جالب به نظر می‌رسد. استفاده از نور در رنگ‌آمیزی پوستر با سایه‌های طولانی روی شخصیت‌ها با توجه به قرار گرفتن‌شان در نور خورشید در نمایش منظره واکاندا خیلی موثر است. نمایش طلوع خورشید بر واکاندا، تصویر سمبلیک قوی است و حاکی از این است که این بخش از داستان فیلم به سختی تکیلا در تصور تاج و تخت واکاندا به دنبال مرگ پدرش می‌پردازد. این سمبلی از روز جدیدی برای ملت است و سجع ادبی در عبارت “طلوع خورشید/پسر” دیده می‌شود.

با اینکه پوستر این فیلم تصویر فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد به نظر می‌رسد پلنگ سیاه مارول به ارتقای هنری بیشتری نیاز داشته باشد. این فیلم فقط چند هفته تا اکرانش باقی مانده و این تبلیغات باعث بیشتر شدن هیجان فیلم می‌شوند. هرچند خبرهایی از ساخت فیلم‌های اسپین‌آف جدا از دنباله‌های پلنگ سیاه به گوش می‌رسد که باعث شده طرفداران ندانند آیا خواهر تکیلا، شوری (با بازی لتیتیا رایت Letitia Wright) در حالی که برادرش بعنوان یک انتقام‌جو درگیر مسائل مهمی است، به حکمرانی بر واکاندا ادامه می‌دهد یا نه یا می‌خواهد همانند کامیک‌ها، خودش لقب پلنگ سیاه بگیرد. صرف نظر از هر اتفاقی که بیفتد، به نظر می‌رسد آینده خوب و درخشانی در انتظار فیلم پلنگ سیاه است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.