نویسندگان فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» به ساخت دنباله‌ای از آن پیوستند

7 February 2018 - 22:49

نویسندگان فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» جف پینکر (Jeff Pinkner) و اسکات روسنبرگ (Scott Rosenberg) اکنون به دنباله‌ی بدون عنوان این فیلم از شرکت سونی پیوسته‌اند. «به جنگل خوش آمدید» ادامه‌ی فیلم Jumanji «جومانجی» است که ثابت کرد به طور غیر منتظره‌ای برای این استودیو بسیار سود آور است و نظر مثبت منتقدان و مخاطبان عمومی را به خود جلب کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «به جنگل خوش آمدید» با هنر نمایی دواین جانسون (Dwayne Johnson) یا همان راک ( Rock)، کارن گیلان (Karen Gillan)، کوین هارت (Kevin Hart) و جک بلک (Jack Black) در روز اکران خودش، تیمی از چهار نفر را به وجود آورده‌اند که وارد یک بازی جادویی می‌شوند و خودشان را در دنیای آن بازی می‌بینند. ستارگان این فیلم در حال آماده سازی خود برای ادامه دادن نقششان در دنباله‌ی این فیلم هستند که حتی می‌تواند قبل از دسامبر سال ۲۰۱۹ به اکران در بیاید و نتیجه‌ی آن تقابل دوباره‌ی یک فیلم از جنگ ستارگان (Star Wars) و جومانجی در باکس آفیس خواهد بود.

Deadline همچنین گزارش می‌کند که پینکر و روسنبرگ اکنون دنباله‌ی فیلم «بازگشت به جنگل» را می‌نویسند و اکثر عوامل فیلم قبلی، برای دنباله‌ی آن نیز به کار برمی‌گردند. تاریخ تولید دنباله‌ی بدون عنوان «جومانجی» همچنان مشخص نیست و جیک کدسون (Jake Kasdan) کارگردان «به جنگل خوش آمدید» نیز مشخص نیست به دنباله‌ی آن برمی‌گردد یا خیر. با این حال، با توجه به اینکه سونی دسامبر ۲۰۱۹ را برای اکران این دنباله در نظر دارد، انتخاب یک کارگردان برای آن ضروری است. البته Wrap گزارش کرده است که انتظار می‌رود کسدِن (Kasdan) دنباله‌ی فرانچایز جومانجی را کارگردانی کند.

پینکر و روسنبرگ علاوه بر نوشتن دنباله‌ی «به جنگل خوش آمدید»، دنباله‌ی فیلم Venom «ونوم» را نیز برای شرکت سونی که در آینده‌ای نزدیک اکران خواهد شد نوشته اند. این نویسنده‌ها برای تعداد زیادی از فیلم‌های سونی نویسندگی کرده‌اند، از جمله فیلم ابرقهرمانانه‌ی The Amazing Spider-Man 2 «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲»، فیلم علمی تخیلی The 5th Wave «پنجمین موج» و همچنین فیلم The Dark Tower «برج تاریک». پینکر و روسنبرگ همچنین با هم بر روی مجموعه تلوزیونی Zoo از شبکه CBS کار کرده‌اند که از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ پخش شد.

پینکر و روسنبرگ موفقیت‌های مالی و کاری بزرگی در کنار هم کسب کرده‌اند. خوش بختانه، فیلم «به جنگل خوش آمدید» پایه‌ی جدیدی برای فرانچایز کمدی «جومانجی» شد. پینکر و روسنبرگ قادر هستند تا لحن خنده دار به فیلم اضافه کنند. باید دید که در ادامه‌ی این فرانچایز آن‌ها چه خواهند کرد.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.