تکمیل لیست بازیگران فیلم The Voyage of Doctor Dolittle

7 February 2018 - 19:02

لیست بازیگران فیلم The Voyage of Doctor Dolittle «سفرهای دکتر دولیتل»، با بازی هنرمند معروف، یعنی رابرت داونی جوینور (Robert Downey Jr)، تکمیل شد؛ این بازیگران همچنین شامل ستاره‌ی فیلم Spider-Man Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، یعنی تام هالند (Tom Holland) نیز می‌شود. داستان دامپزشکی که قدرت مکالمه و ارتباط با حیوانات مختلف را دارد، تاکنون برای مدت زمان زیادی یکی از موضوعات مورد علاقه‌ی سینمای هالیوود بوده است؛ از ۵۰ سال پیش و با هنرنمایی افسانه‌ای رکس هاریسون (Rex Harrison) در فیلم کمدی موزیکال Doctor Dolittle «دکتر دولیتل» در سال ۱۹۶۷، تا بازسازی بزرگ این فیلم در سال ۱۹۹۸، با بازی ادی مورفی (Eddie Murphy)، این داستان توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اکنون به‌نظر می‌رسد که یکی از فیلم‌های سری Doctor Dolittle یا کتاب اصلی این اثر، به میزان کافی موفق شده است تا بر روی رابرت داونی جونیور تاثیر بگذارد و او را مجاب کند تا این شخصیت را در کمپانی یونیورسال (Universal Pictures)، احیا کند. این اثر قرار است تا توسط نویسنده‌ی فیلم Traffic «قاچاق»، یعنی استوین گیگان (Stephen Gaghan) کارگردانی شود. اطلاعات این فیلم به شدت پنهان مانده است، ولی در روز سه‌شنبه که نام دیگر بازیگران همراه داونی اعلام شد، اطلاعات کمی نیز راجع به این اثر منتشر شد.

با استناد به پایگاه خبری ددلاین (Deadline)، انتونیو باندراس (Antonio Banderas) و مایکل شین (Michael Sheen) نیز قرار است تا به عنوان بازیگران اصلی فیلم The Voyage of Doctor Dolittle ایفای نقش کنند، درحالی‌که دیگر بازیگران نظیر تام هالند، اما تامپسون (Emma Thompson) و رالف فاینز (Ralph Fiennes) به این پروژه اضافه شدند تا صدای چند عدد از حیوانات سخن‌گوی این پروژه را تولید کنند. جالب است بدانید که گیگان، علاوه بر کارگردانی این پروژه، پیش‌نویس این فیلم که توسط تام شپرد (Tom Sheppard) نوشته شده است را نیز، بازنویسی می‌کند. اطلاعات منتشر شده راجع به این پروژه خیلی محدود است و هنوز مشخص نیست که هر بازیگر قرار است تا چه نقشی را در این فیلم ایفا کند؛ ولی براساس گزارش‌های موجود، به‌نظر می‌رسد که آنتونیو باندراس قرار است تا نقش شخصیت منفی داستان و دشمن دکتر دولیتل را ایفا کند. در این فیلم همچنین بازیگران دیگری نیز از جمله اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، اولیویا وایلد (Olivia Wilde) و آنت بنینگ (Annette Bening)، ایفای نقش می‌کنند که هنوز نقش آن‌ها در این فیلم مشخص نشده است.

همچنین هنوز مشخص نیست که داستان این فیلم قرار است تا در چه دوره‌ای جریان داشته باشد؛ نسخه‌ی اصلی و اولیه این فیلم که در سال ۱۹۶۷ ساخته شد، در عصر ویکتوریا و در کشور انگلستان جریان داشت و اتفاقات فیلم بعدی با بازی مورفی که در سال ۱۹۹۸ ساخته شد، در زمان معاصر و عصر مدرن رخ داد. البته شواهد نشان می‌دهند که این فیلم به‌گونه‌ای از فیلم هاریسون الهام گرفته باشد، زیرا پایگاه خبری ددلاین اعلام کرد که این فیلم قرار است تا بر اساس کتاب کودکان هیو لافتینگ (Hugh Lofting) که در سال ۱۹۲۰ نوشته شده است، ساخته شود. باید بدانید که چندی پیش توصیفی رسمی درباره این فیلم منتشر شد، همراه با اعلام آن‌که زمان انتشار این فیلم از ماه می سال ۲۰۱۹، به ما آوریل همین سال تغییر کرده است؛ در این توصیف که از سوی استودیو یونیورسال منتشر شده بود، فقط قول این را داده بودند که این فیلم “یک ماجراجویی گسترده” باشد. امیدواریم که برای طرفداران کتاب‌های لافتینگ، این ماجراجویی گسترده نیز در همان عصر باشکوه ویکتوریا رخ دهد.

همچنین باید بدانید که، با توجه به تمام نشانه‌های موجود، فیلم The Voyage of Doctor Dolittle قرار نیست تا صرفا یک پروژه‌ی یک قسمتی، برای بازیگری به شهرت رابرت داونی جونیور باشد. در حقیقت پایگاه خبری ددلاین ادعا کرد که پروژه‌ی The Voyage of Doctor Dolittle قرار است تا یک فرانچایز جدید را برای داونی ایجاد کند تا بتواند به راحتی از نقش قبلی و معروف خودش، یعنی ایفای نقش شخصیت مرد آهنی (Iron Man)، عبور کند؛ این ادعا احتمالا به دلیل این است که رابرت داونی جونیور که تاکنون دوبار نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، قرار است تا با شخصیت تونی استارک (Tony Stark) و شخصیت ابرقهرمانی خودش، بعد از فیلم Avengers 4 «انتقام جویان ۴» خداحافظی کند. اگر درواقع حضور رابرت داونی در این پروژه، به همین دلیل باشد، برای طرفداران فیلم‌های انتقام جویان و همچنین Iron Man «مرد آهنی»، اتفاق غم‌انگیزی است و باید قبول کرد که رابرت داونی اکنون آماده است تا پروژه‌های دیگری را در دنیای سینما ادامه دهد، مخصوصا حضور در این پروژه که مربوط به حیوانات سخنگو است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.