مدت زمان پخش فیلم Black Panther اعلام شد

7 February 2018 - 18:50

مدت زمان پخش رسمی فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) اعلام گردیده و این بلندترین مدت زمان پخش برای سولوی دنیای مارول تاکنون است. با اینکه در طول چند سال گذشته هر یک از فیلم‌های مارول سنگ محک فرهنگی بوده‌اند، پلنگ سیاه خود را قبل از اکران بعنوان بمب این استودیو ثابت کرده است. واکنش اولیه به این فیلم بسیار مثبت بوده در حالی که تصور می‌شود این فیلم به فروش ۴۰۰ میلیون دلاری دست یابد. با این حال، رسانه‌های سنتی (مجلات و روزنامه‌ها) و جمعی مملوء از داستانهای مربوط به این فیلم هستند به گونه‌ای که حتی افرادی که علاقمند به این دست از فیلم‌ها نیستند نیز توجهشان به سوی این فیلم جلب گردیده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به تاثیر فوق‌العاده این فیلم روی فرهنگ مردم، افزایش تماشای این فیلم در میان کودکان بیشتر شده و حاکی از این است که این فیلم فاصله میان نسل‌ها را به کل از میان برداشته است. از نظر خیلی از علاقمندان به سینما، نه تنها دیدن ابر قهرمان سیاه بلکه نقش اول بودن او بسیار چیز نادری است. و این شامل بازیگران سیاه پوست و مکان‌های فیلم‌برداری در آفریقا نیز می‌شود. البته باید بگوییم که تکیلا یک قهرمان عادی نیست بلکه پادشاه ملت خیالی است و جای تعجب ندارد که چرا خیلی از مردم دوست دارند ببینند عملکرد پلنگ‌سیاه در این مقوله چگونه است.

هئیت مدیره بریتانیایی دسته بندی فیلم مدت زمان پخش رسمی فیلم پلنگ‌سیاه را ۱۳۴ دقیقه اعلام کرده است. قبلا شایعاتی مبنی بر مدت زمان پخش این فیلم شنیده بودیم، و هنوز کمی جای تعجب دارد که این فیلم ششمین فیلم طولانی مارول خواهد بود. تا اکران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) که قطعا طولانی خواهد بود، تنها دو فیلم قبلی انتقام جویان، Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) و Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و سری دوم Guardians of Galaxy (نگهبانان کهکشان) سال گذشته از فیلم پلنگ سیاه طولانی‌تر هستند‌.

فیلم پلنگ سیاه که ششمین فیلم طولانی دنیای سینماتیک مارول است، طولانی‌ترین فیلم سولوی این استودیو نیز می‌باشد. فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) که سال گذشته اکران شد، فقط یک دقیقه کمتر است و نسخه‌های بعدی آن نیز کوتاه‌تر بودند. در اصل، فقط دو فیلم آخر کاپیتان آمریکا توانستند پلنگ سیاه را شکست بدهند؛ سرباز زمستان دو دقیقه طولانی‌تر است.

با توجه به چیزی که از این فیلم می‌دانیم، احتمال می‌رود پلنگ سیاه نیز بطور خاصی طولانی باشد. با اینکه بیشتر قسمت‌های فیلم در واکاندا فیلم‌برداری می‌شوند، تکیلا، ناکیا و سایرین به سفر نیز می‌روند. حتی درون قلمرو پادشاهی اولین باری است که دنیای کاملا جدیدی را در یک فیلم می‌بینیم. با توجه به این توضیحات و چیزی که در سریال تلوزیونی پلنگ سیاه دیده‌ایم، بهتر متوجه می‌شویم چرا مدت زمان این فیلم طولانی است. از طرفی استقبال بی نظیر تماشاگران از این فیلم نیز باعث شده این تصور پیش آید که مخاطبین دوست داشته باشند زمان بیشتری را صرف دیدن این فیلم کنند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.