کوئنتین تارانتینو سکوت خود را درباره تصادف اوما تورمن شکست

8 February 2018 - 15:00

کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) بالاخره درمورد خبر شوکه‌کننده‌ی روزنامه نیویورک تایمز درباره‌ی تصادف اوما تورمن (Uma Thurman) در جریان ساخت فیلم بیل را بکش (Kill Bill) پاسخ داد. طبق گفته‌ی تورمن، او مجبور شده بود تا یک رانندگی خطرناک کند که در نهایت به زانو و گردن او به طور دائم آسیب رساند. تارانتینوی کارگردان همان کسی بود که او را متقاعد کرده بود. تورمن تهیه‌کنندگان و هاروی وینستین (Harvey Weinstein) را مسئول میداند که روی این اتفاق سرپوش گذاشتند. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

روز شنبه، نیویورک تایمز مطلبی راجع به سوءاستفاده جنسی از ستاره فیلم بیل را بکش توسط هاروی وینستین (که اتهامات جنسی متعدد دیگرش، امسال سر و صدای زیادی به پا کرد) منتشر کرد. در این مطلب، تورمن درباره فیلم‌برداری از سکانس به یاد ماندنی رانندگی‌اش در یک جاده در فیلم بیل را بکش صحبت کرد. تورمن درمورد امنیت ماشین نگران بود، اما تارانتینو به او اطمینان داد مشکلی به وجود نمی‌آید. متاسفانه ماشین تصادف کرد و تورمن به شدت آسیب دید. حتی فیلمی از حادثه منتشر شده‌است.

تورمن از تارانتینو برای آماده کردن این فیلم یک دقیقه‌ای تشکر کرده. تورمن گفت تارانتینو از اتفاقی که افتاد پشیمان بود و این فیلم را به او داد تا حقیقت را آشکار کند، با وجود اینکه میتوانست برای خودش مشکل‌آفرین باشد. در مصاحبه‌ای تارانتینو سکوت خود را شکست و ماجرای خود را از تصادف ماشین بیان کرد. تارانتینو گفت برخلاف آنچه شایعه شده بود، این سکانس را ناگهانی با تورمن درمیان نگذاشت، یا سر او داد نکشید. او گفت بخاطر اعتمادی که طی ساخت فیلم بین او و تورمن شکل گرفت توانست او را متقاعد کند تا پشت فرمان بنشیند.

تارانتینو گفت قبل از آن، خودش در این جاده رانندگی کرد تا از امن بودن آن مطمئن شود. ظاهرا در جاده یک پیچ S مانند بود که تارانتینو به آن توجه نکرد و فکر کرد که جاده مستقیم است.

من با خود گفتم جاده‌ی مسقیم، مستقیم است دیگر، و فکر هم نکردم که همان جاده را برگردم تا مطمئن شوم در راه برگشت متوجه فرقی نمی‌شوم. دوباره می‌گویم، این یکی از بزرگترین پشیمانی‌هایم در زندگی‌ست. به عنوان یک کارگردان شما چیزهایی را گاهاً با اشتباهات فاحش یاد می‌گیرید. این یکی از اشتباهات فاحش من است، که یک بار دیگر در این جاده رانندگی نکردم تا آنچه باید، ببینم.

تارانتینو گفت این حادثه شدیدا او را تحت تاثیر قرار داد، چرا که باعث «شکستن یک اعتماد» شده بود و به رابطه‌اش با تورمن آسیب رساند. این فیلمساز گفت وقتی تورمن درخواست آن فیلم را کرد از کمک به او بسیار خوشحال شد، و اضافه کرد که پیدا کردن این فیلم «بهترین روز امسال»اش بود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.