کریس همسورث از بازی در ریبوت واقعی Crocodile Dundee استقبال کرده است

8 February 2018 - 12:53

ستاره‌ی ریبوت جعلی Crocodile Dundee، کریس همسورث (Chris Hemsworth) می‌گوید از بازی در فیلم واقعی Dundee استقبال می‌کند. این بازیگر فیلم Thor: Ragnarok در طی هفته‌های اخیر در کنار دنی مک‌براید (Danny McBride) در مجموعه‌ای از تبلیغات تلوزیونی ریبوت فیلم موفق Crocodile Dundee سال ۱۹۸۶ ظاهر شد. در تبلیغات بعدی این فیلم شاهد حضور سوپراستارهای استرالیایی، هیو جکمن (Hugh Jackman)، مارگو رابی (Margot Robbie) و راس کرو (Russell Crowe) بودیم. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اگرچه این تریلرهای ستاره‌دار خیلی رضایت‌بخش و واقعی به نظر می‌رسیدند اما خیلی زود اعلام شد که این ریبوت یک فیلم واقعی نبوده و فقط بخشی از یک شوخی بزرگ است. این خبر موقعی منتشر شد که در طول مسابقه Super Bowl متوجه شدیم Dundee شوخی از طرف جهانگردی استرالیا بوده است. برخلاف این تریلرهای فیلم جعلی، خیلی‌ها اعلام کردند که دوست دارند فیلم واقعی Dundee ساخته شود. و این در حالی بود که تقاضا برای ساخت این فیلم بصورت آنلاین افزایش یافت. آیا می‌شود Dundee فقط یک تبلیغ مسخره نباشد؟

کریس همسورث در مصاحبه با شبکه BBC، آتش این اشتیاق را اینگونه شعله‌ور تر ساخت که ممکن است روزی فیلم واقعی Dundee ساخته شود. این بازیگر اظهار داشت: جواب این سوال مشخص است. قبل از پخش این تبلیغ خیلی استرس داشتم اما از آنجایی که مسابقه Super Bowl، میدان مناسبی برای تبلیغ است، خیلی ممنونم که مردم این تبلیغ را دوست داشتند:

در حین فیلم‌برداری، دنی مک‌براید و من درباره ساخت این فیلم صحبت کردیم. اولش خیلی نگران بودیم اگه این تبلیغ خوب از آب در نمی‌اومد خیلیا رو ناامید می‌کردیم. اما اون قدر سرِ این کار خوش گذشت که واقعا از ساخت فیلمش به شدت استقبال می‌کنم.

در کلیپ اول این فیلم، مک‌براید را می‌بینیم که بالای صخره استرالیایی زیبایی ایستاده و لباسی شبیه لباس پدر Crocodile Dundee به تن کرده و در حالی که به دوربین نگاه می‌کند و هیچ اثری از لهجه استرالیایی‌اش نمانده، می‌گوید: روز بخیر بازنده‌ها. این نشان می‌دهد که این پسر Dundee از Sue است، روزنامه‌نگار آمریکایی که در فیلم‌ اصلی بود و لیندا کازلووسکی (Linda Kozlowski) نقش او را بازی کرد. در کلیپ دوم، داندی با همسورث ملاقات می‌کند. در کلیپ بعدی، مک‌براید و همسورث صحنه‌ای از فیلم اصلی را بازسازی می‌کنند، جایی که کروکدیل با استفاده از خواب مغناطیسی بوفالوی مزاحمی را رام می‌کند. جکمن، رابی و کرو همگی در کلیپ بعدی در نقش شخصیت‌های استرالیایی عجیب غریبی دیده می‌شوند. در تبلیغ آخر که در طول مسابقه Super Bowl پخش شد، مک‌براید توسط همسورث می‌فهمد که این یک ریبوت واقعی از Dundee نیست.

طبق گفته‌ی همسورث، می‌توان به ساخت این فیلم امیدوار بود. فیلم اصلی با فروش ۳۲۸ میلیون دلار خیلی خوب ظاهر شد. دنباله ۱۹۸۸ آن نیز به فروش ۲۳۹ میلیون دلار دست یافت. در نتیجه‌ی این موفقیت، هوگان تبدیل به ستاره‌ای بین‌المللی شد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.