مامی گامر در فصل سوم «کارآگاه حقیقی» حضور خواهد داشت

8 February 2018 - 20:00

فصل سوم کارآگاه حقیقی (True Detective)، بازیگر سریال The Good Wife، مامی گامر (Mamie Gummer) را به لیست بازیگران خود افزود. HBO پخش فصل سوم این سریال را به ساخت نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) را در سال ۲۰۱۹ تایید کرد. ماهرشالا علی (Mahershala Ali)، بازیگر برنده اسکار به همراه استفن دورف (Stephen Dorff) در راس بازیگران قرار دارد. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

در سال ۲۰۱۴ کارآگاه حقیقی برای اولین بار در HBO پخش شد و به سرعت تبدیل به یک پدیده شد. با بازی متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) در نقش دو پلیس که به دنبال یک قاتل زنجیره‌ای می‌گردند، سریال بازی‌های به یاد ماندنی، دیالوگ‌های بی‌نظیر و یک کارگردانی عالی از کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) بر جای گذاشت. بعد از استقبال فوق‌العاده از فصل اول، HBO این سریال را در سال ۲۰۱۵ با فصل دومش دوباره بر روی پخش برد. متاسفانه خود فوکوناگا برای این فصل باز نگشته بود. شاید بخاطر غیاب فوکوناگا بود، اما فصل دوم به باور بسیاری متمرکز و راضی‌کننده نبود و آینده‌ سریال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. با این حال، HBO تصمیم گرفت یک شانس دیگر هم به آن بدهد و به سراغ فصل سوم رفت. پیزولاتو به عنوان خالق سریال هنوز حضور دارد، و نویسنده‌ی Deadwood، دیوید میلچ (David Milch) و کارگردان اتاق سبز (The Green Room)، جرمی سالنیر (Jeremy Saulnier) هم به او پیوسته‌اند.

در حالی که بناست فیلم‌برداری از ماه فوریه آغاز شود، کارآگاه حقیقی مامی گامر را به لیست بازیگران خود افزوده‌است. گامر نقشی مکمل به نام لوسی پرسل دارد. مادری جوان که خود را در راس یک ماجرای غم‌انگیز می‌یابد.

بسیاری گرامر را به عنوان دختر مریل استریپ (Meryl Streep) می‌شاسند، اما این بازیگر توانسته برای خودش هم اسم و رسمی رقم بزند. خواهر او گریس (Grace Grummer) هم شغل بازیگری خودش را دارد و در نقش یک مامور FBI در سریال مستر روبات (MR. Robot) بازی می‌کند.

فصل سوم کارآگاه حقیقی به یک راز در سه بازه زمانی مختلف می‌پردازد. این داستان که دهه‌ها به طول می‌انجامد می‌تواند شما را به یاد راز ۱۷ ساله‌ی پادشاه زرد (The Yellow King) از فصل اول بیندازد. داستان در اوزارکس جریان دارد و به سریال حال و هوایی غیر شهری می‌دهد. اگر بخواهیم ریز شویم یکی از دلایل موفق نشدن فصل دوم این بود که لوکیشن را از لوییزیانا به کالیفرنیا تغییر داد. با برگشتن به ریشه‌ی خود و افزودن خلاقیت جدید به سریال، ممکن است کارآگاه حقیقی شکوه خود برگردد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.