مت اسمیت رسما برای ایفای نقش چارلز منسن در فیلم Charlie Says برگزیده شد

8 February 2018 - 16:00

مت اسمیت (Matt Smith) ستاره‌ی سابق سریال Doctor Who «دکتر هو» رسما برای ایفای نقش جنایت‌کارِ بدنام، چارلز منسن (Charles Manson) در فیلم Charlie Says «چارلی می‌گوید» از کارگردان فیلم American Psycho «روانی آمریکایی»، برگزیده شد. در حالی‌که قطعا او مردی نیست که مورد ستایش قرار بگیرد، منسن یکی از شناخته‌شده‌ترین جامعه‌ستیزانِ معاصر است و رهبری گروهی از آدمکشان خشن موسوم به خانواده‌ی منسن را بر عهده داشته است. این پیروانِ منسن هر کاری که رهبر کاریزماتیک‌شان می‌گفت، انجام می‌دادند از جمله قتل‌های وحشیانه و دیگر جنایات خبیثانه. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

با توجه به سطح بدنامیِ اجتماعیِ منسن، طبیعتا او تاکنون موضوع برخی فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بوده است. بازیگران متعددی نقش او را ایفا کرده‌اند که یکی از متأخرترین‌شان گتین آنتونی (Gethin Anthony) در درام جنایی Aquarius محصول شبکه‌ی ان‌بی‌سی (NBC) است. ایوان پیتر (Evan Peters) نیز در فصل گذشته‌ی سریال American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» به نام کالت (Cult) به منسن جان بخشید.

در حالی که زندگی منسن بالاخره سال گذشته –در حالی که بیش‌تر عمرش را برای مجازات جنایاتش در زندان گذراند- به پایان رسید اما به نظر نمی‌رسد که میراث شرارت‌بار او به این زودی‌ها از خدمت به عنوان منبع الهام برای داستان‌ها دست بردارد. کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) قرار است فیلمی بسازد که در دوران حکم‌فرماییِ ترس از منسن می‌گذرد- گرچه فیلم بر منسن تمرکز ندارد- بازیگران بزرگی همچون لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و مارگو رابی (Margot Robbie) قرار است در این فیلم ایفای نقش کنند. اکنون The Wrap گزارش می‌دهد که مت اسمیت نقش منسن را در فیلم «چارلی می‌گوید» ایفا خواهد کرد. فیلمی که پیش از این عنوانش The Family «خانواده» بود.

عنوان «خانواده» از یکی از دو کتابی که منبع الهام این فیلم است گرفته شده بود. کتاب «خانواده» در سال ۱۹۷۱ به قلم اد سندرز (Ed Sanders) منتشر شد. در حالی که کتاب دیگر به نام The Long Prison Journey of Leslie Van Houten نوشته‌ی کارلین فِیت (Karlene Faith) است. همچون فیلم تارانتینو، فیلم «چارلی می‌گوید» نیز بر روی منسن تمرکز نخواهد کرد و در عوض به سه تن از پیروان او که به دلیل مشارکت‌شان در جنایات خانواده‌ی منسن به مرگ محکوم شدند خواهد پرداخت.

فیلم «چارلی می‌گوید» توسط گوینویر ترنر (Guinevere Turner) نوشته و توسط ماری هرون (Mary Herron) ساخته خواهد شد، زوجی که در ساخت فیلم تحسین‌شده‌ی «روانی آمریکایی» نیز با هم همکاری کردند. این همکاری قطعا به مذاق طرفداران سینمای وحشت خوش خواهد آمد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.