اولین تریلر فیلم سینمایی Venom منتشر شد

8 February 2018 - 20:58

بالاخره شرکت سونی نخستین تریلر فیلم سینمایی Venom «ونوم» را منتشر کرد. سال گذشته، شرکت سونی با اعلام خبر ساخت فیلمی از شخصیت ونوم، طرفداران آثار ابرقهرمانی را شگفت‌زده کرد و اکنون نخستین تریلر رسمی این فیلم برای طرفداران قابل مشاهده است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

سال گذشته چند روز قبل از آنکه فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» عرضه شود، سونی خبر ساخت این فیلم را داد و اعلام کرد نقش اول آن را بازیگر محبوب انگلیسی یعنی تام هاردی (Tom Hardy) ایفا خواهد کرد و همچنین فیلم توسط روبن فلیشر (Ruben Fleischer) که سابقه‌ی کارگردانی فیلم Zombieland را نیز دارد، کارگردانی خواهد شد.

هر چند در گذشته اعلام شده بود که فیلم Venom «ونوم» ارتباطی با دنیای سینماتیک مارول ندارد، اما اکنون باید تردید به این مسئله نگاه کنیم. زیرا چندی پیش شایعاتی مبنی بر حضور تام هالند در نقش پیتر پارکر در این فیلم به گوش خورد. هر چند این خبر هنوز در حد یک شایعه ضعیف است و احتمال زیادی دارد که صحیح نباشد، اما تصور حضور پیتر پارکر در مقابل ادی بروک (ونوم) بسیار جذاب خواهد بود.

اکنون، همانطور که سونی در گذشته وعده داده بود، اولین تیزر تریلر فیلم Venom «ونوم» منتشر شده است. این تریلر هر چند که اطلاعات زیادی از فیلم را نمایان نمی‌کند؛ اما نماهای جذاب و همچنین برخی از دیگر شخصیت‌های فیلم را نشان می‌دهد. همچنین روز گذشته پوستری نیز از این فیلم منتشر شد که می‌توانید آن را در پایین نگاه کنید.

ستارگانی نظیر تام هاردی (Tom Hardy) در نقش ادی بروک، میشل ویلیامز (Michelle Williams) در نقش آن ویینگ، ریز احمد (Riz Ahmed) در نقش دکتر کارلتون دریک، جنی اسلیت (Jenny Slate) در نقش دورا اسکرث، Scott Haze (اسکات هیز) در نقش رولاند ترییس و وودی هرلسون (Woody Harrelson) در نقشی نامشخص در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

فیلم Venom «ونوم» در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ برابر با ۱۳ مهر ۱۳۹۷ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.