تعداد فیلم‌های منتخب تماشاگران جشنواره سی و ششم به شش رسید

9 February 2018 - 08:45

در اولین ساعات امروز اعلام شد که فیلم «عرق سرد» ساخته سهیل بیرقی از لیست فیلم‌های منتخب سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر حذف شده و شش فیلم باقی مانده‌اند. شیوه مبهم اخذ آرای تماشاگران و اعلام فیلم‌های برگزیده همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد به همین شیوه برنده سیمرغ فیلم منتخب تماشاگران اعلام خواهد شد.

«تنگه ابوقریب»، «لاتاری»، «بمب، یک عاشقانه»٬ «به وقت شام»، «چهارراه استانبول» و «مغزهای کوچک زنگ زده» نام شش فیلم برتر آرای مردمی هستند که تاکنون از سوی مخاطبان فیلم‌های جشنواره فجر بیشترین رای را به خود اختصاص دادند.

فیلم‌های منتخب آرای مردمی در پایان سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردم را دریافت خواهند کرد و به همین دلیل این جایزه برای بسیاری از عوامل فیلم‌های سینمایی از اهمیت خاصی برخوردار است.
.
اما در حالی فیلم «عرق سرد» از فهرست فیلم‌های منتخب مردمی حذف شده است که شنیده می‌شد این فیلم در آرای مردمی فیلم‌های جشنواره فجر پیشتاز است. اما به هر حال روز یکشنبه سیمرغ بلورین فیلم‌ منتخب از نگاه مردم از میان فیلم‌های بهرام توکلی، محمد حسین مهدویان، پیمان معادی، ابراهیم حاتمی‌کیا، مصطفی کیایی و هومن سیدی معرفی خواهد شد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.