مایکل بی فیلم لوبو را کارگردانی می‌کند

9 February 2018 - 14:18

پایگاه خبری وارپ (The Warp) گزارش کرده است که دو کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و دی‌سی (DC) تصمیم گرفته‌اند تا مایکل بی (Michael Bay) فیلم مربوط به شخصیت لوبو (Lobo) را که در دست توسعه بود، کارگردانی کند. این پایگاه خبری همچنین اشاره کرد که مایکل بی به این پروژه ملحق شده است و برخی تغییرات در فیلم‌نامه را پیشنهاد کرده که قرار است تا نویسنده‌ی این فیلم‌نامه، یعنی جیسون فاچس (Jason Fuchs) آن تغییرات را اعمال کند و همکاری خودش را با بی شروع کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به علاوه، براساس برخی از گزارشات به‌نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر قصد دارد تا فیلم Lobo «لوبو» را به عنوان پاسخی به فرانچایز Deadpool «ددپول» که مربوط به کمپانی فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox) است، منتشر کند. هر دو این شخصیت‌ها، شخصیت‌های ضد قهرمان هستند که در دهه‌ی ۱۹۹۰ متولد شده‌‌اند و از لحاظ اخلاقیات نیز شبیه به یکدیگر هستند. فیلم Deadpool در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و به فروش ۷۸۳ میلیون دلاری در سطح جهان دست یافت؛ فروشی که بیشتر از سه فیلم برادران وارنر مربوط به جهان توسعه یافته دی‌سی (DCEU) است.

مایکل بی کار خودش را با فیلم Bad Boys «پسران بد» و در سال ۱۹۹۵ شروع کرد و پس از آن نیز کارش را در ژانر فیلم‌های اکشن ادامه داد. او فیلم‌های معروف زیادی را کارگردانی کرده است، از جمله تمام پنج فیلم فرانچایز Transformers «تبدیل‌شوندگان»، به‌علاوه فیلم‌هایی مانند ۱۳Hours: The Secret Soldiers of Benghazi «سیزده ساعت: سربازان مخفی بنغازی»، Pearl Harbor «پرل هاربر»، Armageddon «آرماگدون» و Pain and Gain «رنج و گنج» که در کارنامه‌ی او خودنمایی می‌کنند. او درحال حاضر در هیچ پروژه‌ای مشارکت نمی‌کند و هیچ پروژه‌ای را در دست توسعه ندارد.

شخصیت لوبو در سال ۱۹۸۴ ساخته شد و اولین حضور خودش را تجربه کرد؛ این شخصیت توسط راجر اسلایفر (Roger Slifer) و کیت گیفن (Keith Giffen) طراحی شد. لوبو یک موجود فرازمینی از سیاره خیالی زارنیا (Czarnian) است که تمام ساکنین سیاره‌اش را از بین برد و اکنون یک شکارچی مزدور است که تقریبا یک شخصیت ضد قهرمان فناناپذیر است و با موتورسیکلت فضایی خودش در کهکشان به گشت و گذار می‌پردازد و به دنبال هدف بعدی خودش می‌رود. این شخصیت تاکنون با خیلی از قهرمانان بزرگ و قدرتمند جهان دی‌سی مبارزه کرده است، مانند شخصیت سوپرمن (Superman)، هال جردن (Hal Jordan)، مارشن من‌هانتر (Martin Manhunter) و دث‌استروک (Deathstroke). همچنین این شخصیت در برخی از داستان‌های سطح پایین‌تر دیگری نیز حضور داشته است و به عنوان مثال با معلم پایه چهارم خودش و حتی با شخصیت سانتا کلاز (Santa Claus) نیز جنگیده است و آن‌ها را شکست داده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.