فیلمی لایو-اکشن از Kim Possible در دست ساخت است

10 February 2018 - 08:46

فیلمی لایو-اکشن از انیمیشن سریالی Kim Possible که ساخته‌ی استودیو دیزنی است و برنده‌ی جایزه‌ی نیز شده، در حال توسعه است. بعد از ۱۱ سال از پخش آخرین قسمت این انیمیشن سریالی (۲۰۰۷) سرانجام استودیو دیزنی تصمیم به ساخت این فیلم لایو-اکشن کرده و در حال حاضر در جست‌وجوی بازیگری مناسب برای ایفا‌ی نقش در نقش اول فیلم (دختری دبیرستانی که زندگی وی رازآلود و سرشار از مبارزات جنایی است) می‌گردند، همچنین به دنبال بازیگرانی برای نقش‌های دیگر فیلم هستند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز هیچ خبر رسمی از جزییات ساخت فیلم درز نکرده است، اما معلوم شده که خالقان انیمیشن سریالی یعنی مارک مک‌کورکل (Mark McCorkle) و رابرت اسکولی (Robert Schooley) در تیم سازنده فیلم نیز حضور دارند و در کنار جاش کاگان (Josh Cagan) به نویسندگی فیلم می‌پردازند. زان دوین (Zanne Devine) که به عنوان مدیر اجرایی فیلم در کنار مک‌کورکل و اسکولی همکاری می‌کند با ساخت فیلم‌هایی که محوریت آن‌ها شخصیتی خانم است مشکل ندارد چرا که او قبلا در سال ۲۰۱۰ فیلم کمدی Easy A را ساخت که در آن نمایش اما استون (Emma Stone) در نقش اول ظاهر شده بود و همچنین اخیرا مدیریت اجرایی فیلم I Tonya را برعهده داشت که آن فیلم نیز نامزد جایزه اسکار شده است. آدام ب استین (Adam B. Stein) و زک لیپووسکی (Zach Lipovsky) نیز هر دو به عنوان کارگردانان و تهیه‌کنندگان فیلم با یک‌دیگر همکاری می‌کنند.

رییس شبکه‌ی دیزنی، آدام بونت (Adam Bonnett) خبری رسمی درباره‌ی انتشار فیلم لایو-اکشن Kim Possible منتشر کرد و گفت:

مارک و باب شخصیتی خلق کردند که کودکان سرتاسر دنیا او را دوست داشتند و او را همچون دوستی برای خود می‌دیدند، آن شخصیت کسی نبود جز Kim Possible، دختری دبیرستانی که وقت خود را صرف مقابله با دشمنان می‌کرد، کیم قادر به انجام هر‌کاری بود و کودکان این قهرمان مو قرمز را الگویی برای خود قرار داده بودند. من بسیار هیجان‌زده هستم که قرار است مجددا با مارک و باب همکاری کنم.

استودیو دیزنی تا به حال دو فیلم تلویزیونی بر پایه‌ی این سریال انیمیشنی ساخته‌است ولی این فیلمی که در حال ساخته شدن است اولین تلاش برای ساخت سبکی لایو-اکشن از روی انیمیشن است. تا به امروز بیش‌از ۱۰۰ فیلم توسط شبکه دیزنی عرضه شده که می‌توان از بین آن‌ها به Tangled: Before Ever After و The Descendants 2 اشاره کرد که اخیرا ساخته شدند و توانستند موفق عمل کنند. قبل از عرضه فیلم لایو-اکشن Kim Possible، استودیو دیزنی به انتشار فیلم‌های Zombies و بازسازی Freaky Friday خواهد پرداخت.

از آنجایی که صداپیشگان اصلی انیمیشن در حال حاضر پا به سن گذاشتند می‌تواند گفت که این فیلم لایو-اکشن فرصت خوبی می‌دهد تا بازیگرانی نو پا خودی نشان دهند.

هنوز هیچ تاریخ رسمی برای انتشار فیلم لایو-اکشن Kim Possible در نظر گرفته نشده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.