واکین فینیکس ممکن است جوکر جدید باشد

10 February 2018 - 16:47

واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) گزینه اول بازی نقش جوکر در فیلم مستقلی به کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) است. طبق گزارش منتشر شده از سوی پایگاه خبری ورایتی، هنوز مذاکره‌ای در اینباره صورت نگرفته اما فیلیپس اعلام کرده که فونیکس اولین گزینه برای بازی در این نقش است و فونیکس نیز با این پیشنهاد موافقت کرده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

شاید جالب‌ترین چیز درباره این شرایط این باشد که این فیلم بخشی از دنیای گسترده‌ی دی سی نیست چون دنیای دی سی جوکر خودش را دارد که جرد لتو (Jared Leto) آن را بازی می‌کند.

این فیلم جزء آن دسته از فیلم‌هایی است که باید منتظر پوستر جدیدی از دنیای دی سی بود تا به استودیو این امکان را دهد شخصیت‌های کتاب‌های کامیک را با داستان‌های منحصر به فردی که در دنیای سینماتیک فعلی دیده نمی‌شوند، توسعه دهد. جرد لتو اخیرا نقش جوکر را در فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری ۲) بازی کرده اما در این فیلم بازی نخواهد کرد.

قبل از اینکه فینیکس این نقش را قبول کند، فیلیپس سعی داشت لئوناردو دی کاپریو را برای بازی در نقش شاهزاده دلقک جنایت راضی کند. اما آن صحبت‌ها به جایی نرسیدند.
فینیکس بازیگر فوق‌العاده‌ای است، نوعی جوکرِ هیث لجر کسی که برای خنداندن بازی نمی‌کند اما به قدری قاطع است که ترس و وحشت ایجاد کند. به نظر ما اگر قرار باشد سولوی جوکر ساخته شود، فینیکس بهترین گزینه برای بازی این شخصیت است.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.