اطلاعات جدیدی از فصل ۳ سریال Stranger Things

13 February 2018 - 22:00

فصل سوم سریال چیزهای عجیب‌تر (Stranger Things) شامل هشت قسمت خواهد بود و در بهار سال جاری فیلمبرداری خواهد شد. در حالی که فصل دوم در اواخر سال ۱۹۸۴ به پایان رسید، فصل سوم اندکی به آینده خواهد پرید تا در سال ۲۰۱۹ که بر روی نتفلیکس (Netflix) پخش شود هم‌پای بازیگران جوان در حال رشداش جلو رود. بنابراین اینکه فصل سوم در چه سالی یا چه زمانی از سال روی خواهد داد هنوز مشخص نیست. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

در آخر فصل دوم چیزهای عجیب‌تر داستان‌هایی ناتمام باقی ماند که می‌توان گفت سرنخ‌هایی از این که در فصل سوم چه رخ خواهد داد باقی گذاشت. به نظر می‌رسد با هشت قسمت، سریال به تعداد قسمت‌های فصل اول خود بازگشته. TV Line تاریخ دقیق آغاز فیلمبرداری را اواسط آوریل اعلام کرده‌است. در مقایسه با فصل‌های اول و سوم، فصل دو شامل ۹ قسمت بود که البته این یک قسمت اضافی به رابطه‌ی میان یازده (Eleven) و خواهرش کالی (Kali) می‌پرداخت. پر سروصداترین و مورد بحث‌ترین قسمت سریال تا به اینجا.

حالا که رسما تایید شده فصل سوم چیزهای عجیب‌تر در بهار فیلمبرداری می‌شود، باید در طول یکی دو ماه آینده منتظر اخباری از اینکه چه بازیگرانی به تیم سریال اضافه می‌شوند باشیم. به نظر نمی‌رسد عوامل بتوانند برای کامیک‌کان سندیگو که تابستان برگزار می‌شود، پیش‌نمایشی آماده کنند اما بعید نیست بتوانند خود را برای هالووین و یا کامیک‌کان نیویورک که پاییز آغاز می‌شود برسانند. با اینکه بعد از فصل اول، انتظارات از سریال بسیار بالا رفت، فصل دوم هم توانست مجموعه‌ای فوق‌العاده از قسمت‌ها را ارائه کند. با در نظر داشتن حداقل دو سال برای این سریال، فصل سه می‌تواند آغاز چیزهایی بزرگ برای چیزهای عجیب‌تر باشد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.