ریتا اُرا هم بازی رایان رینولدز در فیلم Detective Pikachu شد

14 February 2018 - 14:12

ریتا اُرا (Rita Ora) خواننده و بازیگر انگلیسی، که در افتتاحیه پر قدرت فیلم Fifty Shades Freed حضور خواهد داشت، به جمع بازیگران فیلم لایو-اکشن Detective Pikachu استودیوی Legendary Entertainment پیوسته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) ستاره این فیلم در کنار جاستیس اسمیت (Justice Smith) که در فیلم رو به آماده Jurassic World: Fallen Kingdom بازی کرده و کاترین نیوتن (Kathryn Newton) بازیگر سریال Big Little Lies است که بر اساس فرنچایز بازی است. اُرا نیز به جمع بازیگران نقش‌های فرعی فیلم از جمله کن واتاناب (Ken Watanabe)، بیل نایی (Bill Nighy) و سوکی واترهاوس (Suki Waterhouse) پیوسته است.

جزئیات مربوط به شخصیت اُرا در این فیلم هیولایی فانتزی مخفی نگه داشته شده است. این فیلم در حال حاضر با کارگردانی راب لترمن (Rob Latterman) در حال فیلم‌برداری است. مری پرنت (Mary Parent) و کایل بویتر (Cale Boyter) تهیه کننده‌های این فیلم هستند.

اُرا خواننده انگلیسی است که در هر سه فیلم Fifty Shades در نقش خواهر کریستن گری، میا، بازی کرده است. او بازیگر مهمان فیلم Empire نیز بوده و در فیلم Wonderwell نیز دیده می‌شود، فیلم فانتزی که یکی از فیلم‌های جدید کری فیشر (Carrie Fisher) است. اُرا توسط CAA و First Access Entertainment به شهرت رسید.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.