ریبوت The Greatest American Hero با بازی هانا سیمون ساخته می‌شود

14 February 2018 - 15:00

هانا سیمون (Hannah Simone) در فیلم The Greatest American Hero (بزرگترین قهرمان آمریکایی) بازی می‌کند. بعد از هفت سال، سریال New Girl به پایان خود نزدیک می‌شود و بیشتر بازیگران این مجموعه به دنبال نقش‌های جدید هستند. هرچند سیمون که نقش بهترین دوست جس، سیسی، را بازی می‌کند نقش جدید خود را پیدا کرده است. در ریبوت The Greatest American Hero، کمدی یک ساعته‌ای که سه فصل آن در اوایل دهه ۸۰ روی آنتن رفت، سیمون نقش میرا، شخصیت اصلی فیلم را بازی می‌کند. در سریال اصلی ویلیام کت (William Katt) نقش اصلی بود اما در ریبوت این فیلم شخصیت اصلی یک زن شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

میرا زن هندی-آمریکایی است که در کنار مصرف الکل و خوانندگی به دنبال هدف خود است. یک روز چند موجود خارجی به او لباس ابر قهرمانی می‌دهند و او را مسئول حفاظت از سیاره می‌کنند. او حالا ماموریت مهم زندگی‌اش را پیدا کرده اما در شرایط عادی فرد خیلی قابل اعتمادی نیست. البته همه چیز در این فیلم اتفاق می‌افتد غیر از شرایط عادی. این فیلم در قسمت‌های ۳۰ دقیقه‌‌ای ساخته شده و برخلاف نسخه اصلی به سفارش شبکه ABC پخش آزمایشی می‌شود.

طبق خبر ددلاین، سیمون برای این فصل آزمایشی بسیار مورد تقاضا بود. حالا او شخصیتی را بازی می‌کند که احتمالا یکی از ابر قهرمانان زن رنگی پوست در سریال لایو-اکشن تلوزیونی آزمایشی است که توسط راچنا فراکبوم (Rachna Fruchbom) و ناناتکا خان (Nahnatchka Khan) نوشته شده است.

سیمون که از پدری هندی است، ملیت انگلیسی دارد هرچند فعالیت حرفه‌ای او در ایالت متحده است. او که بخاطر فیلم New Girl شناخته شده، در فیلم‌های Miss India America، Odd Squad: The Movie، Band-Aid و Old Boy نیز بازی کرده است. او یکی از تهیه کننده‌های فیلم Miss India America بود و مجری برنامه  Kicking & Aliving نیز بوده است.

تلاش اولیه برای تبدیل کردن فیلم The Greatest American Hero به یک فیلم زنانه، اسپین‌آف سریال اصلی با نام The Greatest American Heroine بود که قسمت آخر سریال اصلی بود. تلاشی برای ساخت ریبوت سریال از سوی کمپانی فاکس در سال ۲۰۱۵ صورت گرفت اما به سرانجام نرسید. حالا که بازسازی این فیلم به شبکه ABC رسیده، و سیمون نقش اصلی آن است، شاید زمان آن رسیده تا بازسازی این فیلم سرانجام صورت گیرد و قهرمان آن یک زن باشد.

منبع: screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.