سونی تاریخ اکران جدید فیلم‌های The Equalizer 2 و Paul, Apostle of Christ را اعلام کرد

14 February 2018 - 15:54

سونی پیکچرز تاریخ اکران دو تا از فیلم‌هایش را تغییر داده است. اکران فیلم The Equalizer 2 با بازی دنزل واشینگتون (Denzel Washington)، پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، ملیسا لئو (Melissa Leo) و بیل پولمن (Bill Pullman) از ۳ اوت ۲۰۱۸ به ۲۰ ژوئیه ۲۰۱۸ تغییر یافت.‌ و اکران فیلم Alita: Battle Angel نیز از ۲۰ ژوئیه به ماه دسامبر تغییر یافته و فیلم Mile 22 در تاریخ ۲۰ ژوئیه اکران خواهد شد. فیلم The Equalizer 2 همزمان با دنباله Mamma Mia: Here We Go Again! و Generation Wealth اکران خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سری اصلی Equalizer توسط مایکل اسلون (Michael Sloan) و ریچارد لیندهیم (Richard Lindheim) ساخته شد. ادوارد وودوارد (Edward Woodward) در نقش رابرت مک‌کال، کارآگاه خصوصی با ارتباطات گسترده ظاهر شد که برای حل مشکلاتی که قابل حل نبودند استخدام می‌شد.

علاوه بر این، سونی تاریخ اکران فیلم Paul, Apostle of Christ را از ۲۸ مارس ۲۰۱۸ به ۲۳ مارس ۲۰۱۸ تغییر داده است. این فیلم را اندرو هیات (Andrew Hyatt) کارگردانی کرده و جیم کاویزل (Jim Caviezel) و جیم فاکنر (Jim Faulkner) در آن بازی می‌کنند. داستان این فیلم، پل را با بازی فاکنر نشان می‌دهد که از اذیت کننده مسیحیان به روحانی تاثیر گذار عیسی مسیح تبدیل می‌شود. تاریخ اکران جدید این فیلم همزمان با اکران فیلم‌های Pacific Rim Uprising، Midnight Sun، Sherlock Gnomes، Isle of Dogs، Unsane و Final Portrait است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.