کارگردان Sicario 2 در حال مذاکره برای ساخت فیلم Call of Duty است

14 February 2018 - 17:57

استودیو اکتیویژن بلیزارد، بخش فیلم شرکت معروف اکتیویژن بلیزارد، به ساخت فیلمی از سری بازی‌های ویدیویی معروف Call of Duty «ندای وظیفه» فکر می‌کند و اکنون به دنبال کارگردانی برای این فیلم می‌گردد. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به‌تازگی منابعی به وبسایت ورایتی اعلام کرده‌اند که کارگردان فیلم Sicario 2: Soldado «سیکاریو ۲: سولدادو» یعنی استفانو سولیما (Stefano Sollima) در حال مذاکره است تا سکان فیلمی براساس بازی پرطرفدار Call of Duty «ندای وظیفه» را در اختیار بگیرد. با این حال هنوز واکنشی از عوامل اکتیویژن دریافت نشده است.

مدیران بخش فیلم اکتیویژن بلیزارد یعنی استیسی شر (Stacey Sher) و نیک ون دایک (Nick van Dyk) در کنار مدیر کل شرکت اکتیویژن یعنی بابی کوتیک (Bobby Kotick)، تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. همچنین بنابر اطلاعات گفته شده، فیلمنامه‌‌ی این اثر را قرار است کیران فیتزجرالد (Kieran Fitzgerald) به رشته‌ی تحریر در آورد. باتوجه به این خبر، کارگردانی فیلم نیز بر عهده‌ی استفانو سولیما (Stefano Sollima) خواهد بود. در حال حاضر هنوز ناشری برای این فیلم مشخص نشده است.

هسته داستان یا جزییاتی از آن هنوز مشخص نشده است اما مدتی پیش استیسی شر و نیک ون دایک در رابطه با ایده تبدیل این سری بزرگ در قالب یک فیلم سینمایی و حتی پتانسیل آن برای رقابت با فیلم‌هایی از شرکت‌های بزرگی همچون مارول و دی‌سی صحبت کردند.

دید بالای استیسی شر (Stacey Sher) برای شناخت استعدادهای قوی در سینما پس از همکاری او در نقش تهیه‌کننده با کارگردانان باتجربه‌ای همچون کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) و استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) دلیل مهم و بزرگی برای اکتیویژن بوده است تا او را در این نقش استخدام کنند.

استفانو سولیما (Stefano Sollima) نام خود را با کارگردانی سریال جنایی پرطرفدار Gomorra «گومورا» محصول اسکای ایتالیا بر زبان‌ها آورد. همین امر باعث شد تا پس از اینکه دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) کارگردانی قسمت دوم سیکاریو را برای ساخت فیلم سینمایی Blade Runner: 2049 «بلید رانر: ۲۰۴۹» ترک کرد، تهیه‌کنندگان فیلم سیکاریو، سولیما را برای کارگردانی قسمت دوم برگزینند. Sicario 2: Soldado «سیکاریو ۲: سولدادو» در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) با حضور ستاره‌هایی همچون بنیسیو دل‌ تورو (Benicio del Toro) و جاش برولین (Josh Brolin) در سینماها اکران خواهد شد.

نویسنده‌ی این فیلم یعنی Kieran Fitzgerald نیز سابقه‌ی نوشتن فیلم‌هایی نظیر Snowden ،The Honesman و سریال Wormwood شبکه‌ی نتفلیکس را در کارنامه‌ی خود دارد.

علیرغم اینکه هالیوود تجربه‌ی خوبی در ساخت فیلم‌هایی از بازی‌های ویدیویی مشهور ندارد و اغلب آثار ضعیفی تحویل طرفداران داده است، اما همچنان به دنبال ساخت فیلم‌های بیش‌تری از این بازی‌های معروف است. نظر شما در خصوص فیلم سینمایی Call of Duty چیست؟

منبع: Variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.