اندی سرکیس فکر نمی‌کند که در سریال ارباب حلقه‌ها حضور داشته باشد

14 February 2018 - 23:04

به نظر می‌رسد که طرفداران و دوست‌داران ارباب حلقه‌ها، نباید در انتظار حضور اندی سرکیس (Andy Serkis) در سریال ارباب حلقه‌ها باشند. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

ساخت سریال ارباب حلقه‌ها در ماه نوامبر به صورت رسمی توسط آمازون اعلام شد. پس از آن مشخص شد که این سریال قرار است وقایع قبل از ارباب حلقه‌ها را نمایش دهد که البته این خود ابهامی به وجود می‌آورد که وقایع سریال در چه دورانی از آردا (دنیای ساخته‌ی شده توسط تالکین) رخ خواهد داد. آیا ماجراهای این سریال تلویزیونی مربوط به بازه‌ی زمانی بین هابیت و ارباب حلقه‌ها خواهد بود یا قصد دارد اقتباسی از کتاب سیلماریلیون باشد یا حتی موارد دیگر. احتمالات فراوانی وجود دارد که فعلاً نمی‌توان به طور واضح در خصوص آن‌ها صحبت کرد و باید منتظر ماند تا این ابهامات توسط آمازون رفع شود.

ستارگان مختلفی از فیلم تحسین‌شده‌ی ارباب حلقه‌ها تاکنون درباره‌ی این سریال تلویزیونی صحبت کرده‌اند. از برخی از این بازیگران می‌توان به شان آستین (Sean Astin) اشاره کرد که از این سریال نیز حمایت کرد، در حالی که بازیگران دیگر همچون جان رایان دیویس (John Rhys Davies) تحت تاثیر این ایده قرار نگرفتند. همچنین برخی از ستارگان فیلم در رابطه با احتمال حضورشان در این سریال در نقش‌های خود صحبت کرده‌اند. برای مثال، سر ایان مک‌کلن (Sir Ian McKellen) با شوخی بیان کرد که نمی‌تواند ببیند فرد دیگری نقش گندالف را بازی می‌کند. اکنون هم اندی سرکیس (Andy Serkis) که در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و نخستین فیلم از سه‌گانه هابیت در نقش گالوم ایفای نقش کرده بود، در خصوص این مسئله صحبت کرده است.

در بخشی از جدیدترین مصاحبه‌ی اندی سرکیس با وب‌سایت Screencrush که بیش‌تر در رابطه با فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» و نقش سرکیس در این فیلم بوده است، اشاره‌ای نیز به سریال ارباب حلقه‌های آمازون شد. در مواجه با سوالی مبنی بر حضور سرکیس در این فیلم، او پاسخ داد:

اوه خدا، من واقعاً ایده‌ای ندارم که آن [سریال] درباره‌ی چه چیزی است. منظورم این است که به نظر شگفت‌‌انگیز می‌رسد، اما من خودم را جزیی از آن نمی‌بینم. من فکر نمی‌کنم آن‌ها این کار را انجام دهند. من فکر می‌کنم آن یک چیز کاملاً نو و  رویکرد جدیدی برای رسیدن به آن است، پس فکر نمی‌کنم که بتوانم خودم را نزدیک به آن [سریال] تصور کنم.

همچنین وی در ادامه تایید کرد که ما تقریباً تمام داستان گالوم را در سه‌گانه‌ The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» دیده‌ایم. با توجه به این مصاحبه‌، می‌توان تقریباً مطمئن شد که تاکنون هیچ تماسی با اندی سرکیس برای ایفای نقش دوباره این شخصیت نشده است. حتی اکنون نمی‌توان با اطمینان گفت که آیا شخصیت گالوم (یا همان اسمیگل) در این سریال حضور خواهد داشت یا نه.

هر چند که کار آمازون و برادران وارنر برای ساخت این سریال کمی عجیب است و با توجه به وجود سری فیلم‌های خیره‌کننده The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» حتی می‌توان گفت ساخت این سریال غیر ضروری باشد، با این حال باید صبر کرد و منتظر ماند تا اطلاعات جدیدی از این سریال توسط سازندگان آن منتشر شود.

آیا شما می‌توانید افراد دیگری را در نقش شخصیت‌های اصلی ارباب حلقه‌ها تصور کنید؟

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.