پایپر پرابو به لیست بازیگران فیلم Angel Has Fallen پیوست

14 February 2018 - 20:38

براساس گزارش پایگاه خبری ددلاین (Deadline)، بازیگر فیلم‌های Covert Affair «امور پنهانی» و Notorious «بدنام»، یعنی پایپر پرابو (Piper Perabo) قرار است تا در سومین قسمت از سری فیلم‌های Olympus Has Fallen «المپیوس سقوط کرده است»، یعنی فیلم Angle Has Fallen «فرشته سقوط کرده است» ایفای نقش کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان سومین قسمت در این مجموعه، درباره مایک بانینگ (Mike Banning) با بازی جرارد باتلر (Gerard Butler) است که این بار در میانه پرواز با دسته‌ی اول نیروی هوایی، یکی از اهداف تروریست‌ها قرار می‌گیرد. در قسمت اصلی این سری، یعنی فیلم Olympus Has Fallen دیدیم که کاخ سفید که در فیلم با نام مستعار المپیوس شناخته می‌شد، توسط یک تروریست متفکر به تسخیر درآمد و رئیس جمهور کشور آمریکا، که در این فیلم بنجامین آشر (Benjamin Asher) با بازی آرون اکهارت (Aaron Eckhart) بود، توسط این تروریست‌ها ربوده شد؛ در همین حین نیز سرپرست تیم حفاظت از رئیس جمهور، یعنی مایک بانینگ در بین ساختمان‌ها گیر افتاده بود و موفق به حفظ رئیس جمهور نشد. از آنجا که تیم امنیت ملی آمریکا باید پاسخگوی این اتفاق می‌بود، آن‌ها مجبور شدند تا به الهامات درونی بانینگ اتکا کنند و به او کمک کنند تا با هم کاخ سفید را پس بگیرند و رئیس جمهور را نجات دهند و همچنین از وقوع فجایع بزرگ‌تری جلوگیری کنند.

در قسمت دوم این سری فیلم‌ها، یعنی London Has Fallen «لندن سقوط کرده است» نیز، نخست وزیر بریتانیا به ناگاه فوت می‌کند و بانینگ می‌داند که وظیفه او است تا به همراه رئیس سرویس مخفی، یعنی لین جیکوبس (Lynne Jacobs) با بازی آنجلا باست (Angela Bassett)، رئیس جمهور آمریکا را همراهی کنند و با او به مراسم خاکسپاری دولتی در کلیسای سنت پل (St. Paul’s Cathedral) در لندن بروند. با وجود حضور مقامات عالی رتبه دولتی سراسر جهان در این مراسم، پس مراسم خاکسپاری باید امنیتی‌ترین نقطه در جهان باشد؛ ولی با وجود این تفاسیر، قبل از شروع برنامه خاکسپاری و به محض ورود مقامات، سران دولتی ترور می‌شوند و کشور لندن مورد حمله تروریستی واقع می‌شود. در این بین آشر، بنینگ و جیکوبس پناهگاهی برای خود پیدا می‌کنند و درمیان بارش گلوله و انفجارها، عقب‌نشینی می‌کنند.

پایتخت انگلستان که حالا تبدیل به یک ویرانه شده است، بسته می‌شود و امکان ورود و خروج وجود ندارد. اکنون بانینگ تنها وظیفه‌ی خود را این می‌داند که از آشر محافظت کند و او را سالم به خانه برگرداند. در عین حین، در کاخ سفید نیز معاون رئیس جمهور، یعنی آلن ترامبال (Allan Trumbull) با بازی مورگان فریمن (Morgan Freeman) همراه با مشاوران عالی رتبه‌ی امنیتی کشور آمریکا در اتاق کنترل وضعیت بحران دور هم جمع می‌شوند، تا بتوانند باهم فکر کنند و راهی پیداکنند تا افراد گیر افتاده در لندن بتوانند زنده از آنجا خارج شوند. مامور بانینگ نیز که اکنون خسته و بدون مهمات است به یکی از مامورین سازمان ام‌ای۶ انگلستان، با بازی شارلوت رایلی (Charlotte Riley) کمک می‌کند ولی این مامور ام‌ای۶ به هیچ کسی اعتماد ندارد. آن‌ها در شرایط سختی به سر می‌برند و شکست آن‌ها در این برنامه یک گزینه و احتمال نیست زیرا اگر آن‌ها شکست بخورند این فرصت برای جنایتکاران فراهم خواهد شد که بخش نهایی نقشه‌ی انتقام خود را عملی سازند.

فیلم Angel Has Fallen قرار است تا توسط کارگردان فیلم Shot Caller «تماس‌گیرنده شات»، یعنی ریک رومن واگ (Ric Roman Waugh) کارگردانی شود و کمپانی میلنیوم فیلمز (Millennium Films) نیز تولید این فیلم را برعهده دارد. نویسندگان این فیلم نیز، همان نویسندگان فیلم Olympus Has Fallen، یعنی کریتن راتنبرگر (Creighton Rothenberger) و کاترین بندیکت (Katrin Benedikt) هستند. در این فیلم نیز هنرمندانی مانند مارک گیل (Mark Gill)، مت اتوله (Matt O’Toole)، آلان سیگل (Alan Siegel) و جان تامپسون (John Thompson) ایفای نقش می‌کنند. آوی لرنر (Avi Lerner)، کریستین اتا (Christine Ota)، و تریور شرت (Trevor Short) نیز به عنوان تولیدکنندگان اجرایی در این پروژه حضور دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.