جرارد باتلر به دنباله‌ی فیلم Den of Thieves بازمی‌گردد

14 February 2018 - 20:45

با وجود نقدهای منفی منتقدان بر فیلم Den of Thieves قرار است دنباله‌ای بر آن ساخته شود و جرارد باتلر (Gerard Butler) نیز به این دنباله باز خواهد گشت. باتلر با ایفای نقش اصلی در فیلم ۳۰۰ به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) خود را به عنوان یک بازیگر اکشن تراز اول تثبیت کرد. فیلم ۳۰۰ با وجود جنجال‌آفرینیِ زیاد به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های اسنایدر هم در نزد منتقدان و هم در میان سینماروها تبدیل شد. اگرچه از آن زمان به بعد باتلر خیلی محبوب منتقدان نبوده و بیش‌تر فیلم‌هایش نقدهای کوبنده‌ای نصیب‌شان می‌شود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این گرایش با فیلم Den of Thieves که در ژانویه ۲۰۱۸ اکران شد نیز ادامه پیدا کرد و تنها امتیاز ۴۰ را از سایت راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) دریافت کرد. شایان ذکر است که این امتیاز در واقع یکی از بالاترین امتیازاتی است که فیلم‌های او اخیرا کسب کرده‌اند. امتیاز فیلم سال گذشته‌ی او به نام Geostorm، سیزده بود و فیلم اکشن London Has Fallen «لندن سقوط کرده است» امتیاز ۲۵ را به دست آورد. نظر منتقدان به کنار، باتلر همچنان بازیگر محبوبی نزد طرفداران است.

حتی با در نظر گرفتن محبوبیت شخص باتلر نیز ساخته شدن دنباله‌ای بر فیلم Den of Thieves مایه‌ی شگفتی است، دست‌کم اگر از منظر عملکردش در گیشه به آن بنگریم. باور عام این است که یک فیلم باید دو برابر بودجه‌اش در گیشه بفروشد تا تازه هزینه‌ی تولیدش بازگردد که فیلم Den of Thieves موفق به این امر نشده است. این فیلم تا کنون ۵۷ میلیون دلار فروش کرده که با توجه به بودجه‌ی ۳۰ میلیون دلاری‌اش خیلی مایه‌ی مسرت نیست. به هر حال مطابق گزارش Deadline ساخت دنباله‌ای بر آن رسمی شده است.

به نظر می‌رسد فاکتورهایی در راستای مساعدت به Den of Thieves دخیل بودند که کمک کردند تا موفقیت فیلم تضمین شود. مطابق با گزارش Deadline آمیزه‌ای از پیش‌فروش‌های جهانی و معافیت‌های مالیاتی باعث شد تا نزدیک به ۷۰ درصد بودجه‌ی تولید فیلم حتی قبل از اکران فیلم پوشش داده شود. از این رو شرکت STX، توزیع‌کننده‌ی فیلم برخلاف چیزی که ممکن است در سطح، فروشی ناامیدکننده به نظر برسد، پول خوبی درآورده است. فیلم Den of Thieves هنوز در بسیاری از بازارهای جهانی اکران نشده پس امکان بالقوه‌ی درآمدهای بیش‌تر محفوظ است.

مضاف بر بازگشت باتلر در نقش اصلی، بازیگران دیگر فیلم از قبیل تاکر تولِی (Tucker Tooley)، مارک کَنتن (Mark Canton)، آلن سیگل (Alan Siegel) و کُرتیس جکسون (Curtis Jackson) نیز برای بازگشت به این دنباله قرارداد امضا کرده‌اند. Christian Gudegast، نویسنده و کارگردان فیلم نیز بازخواهد گشت. کلا به نظر می‌رسد آن‌هایی که از قسمت اول فیلم Den of Thieves لذت بردند به احتمال زیاد از قسمت دوم آن نیز لذت خواهند برد. با توجه به یکسان بودن عوامل و بازیگران، آن‌هایی که از قسمت اول این فیلم لذت نبردند نباید انتظار داشته باشند که نظرشان با فیلم دوم عوض شود.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.