صحبت‌های عوامل سریال Game of Thrones در کامیک‌کان

29 July 2016 - 19:18

همچون رسم سال‌های گذشته، امسال هم ستاره‌ها و عوامل سریال مشهور و پرطرفدار Game of Thrones (بازی تاج و تخت) با شرکت در یک پنل مخصوص، به پرسش‌های مختلف طرفداران پاسخ‌ دادند. چندی پیش در سایت گیمفاسینما ویدئویی از این گفت‌وگو منتشر شد. حال شما می‌توانید صحبت‌های آن‌ها را از ادامه مطلب مشاهده کنید. مدتی است که از اتمام فصل ششم سریال پرطرفدار Game of Thrones که مورد استقبال بسیار خوبی به‌ خصوص در دو قسمت آخر قرار گرفت، گذشته است، با این حال، از شور و شوق طرفداران ذره‌ای کاسته نشده و همچنان منتظر اطلاعات و اخبار بیش‌تری از فصل‌های آینده یا حتی ساخت تئوری‌های مختلف هستند.

حال بهتر است نظر برخی از بازیگران و عوامل این سریال را در خصوص اتفاقات گذشته و آینده سریال بشنویم. شما می‌توانید در پایین این گفت‌وگو ها را مشاهده کنید.

MV5BMTY4MjQxOTk3Ml5BMl5BanBnXkFtZTgwNzY2MzkyMjE@__V1_UY666_CR109,0,666,666_AL_

۱- دیوید بنیوف و دی. بی. ویس

وقایع کتاب بعدی با فصل آینده سریال بسیار متفاوت خواهند بود.

تاکنون بسیاری از اتفاقات درون سریال و کتاب با هم تفاوت داشته‌اند. حال، دیوید بنیوف در بخشی از صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که خوش‌بختانه هم کتاب و هم سریال در بخش‌هایی برای شما سورپرایزهایی خواهند داشت. او در ادامه افزود:

یکی از موارد فوق‌العاده در نوشتن داستان‌های فانتزی این است که شما محدودیتی برای تخیل و اتفاقاتی که می‌خواهید خلق کنید، قائل نیستید. ما می‌توانیم تمام اتفاقات زشتی که در جهان رخ داده است را از این طریق زنده کنیم.

 

MV5BMTczMDc3MDIyOF5BMl5BanBnXkFtZTgwNzY3NzE1OTE@__V1_UX666_CR0,0,666,666_AL_

۲- سوفی ترنر

 سانسا استارک فکر می‌کند که جان اسنو آماده تصاحب تاج و تخت نیست؛ حداقل به تنهایی.

به نظر می‌رسد که سوفیا ترنر ایمان زیادی به شخصیت جان اسنو در فیلم ندارد. سوفیا ترنر در این خصوص گفت:

من فکر می‌کنم که سانسا این باور را دارد که موفقیت در نبرد حرامزاده‌ها، چیزی بیش از یک تلاش مشترک بود. سانسا فکر می‌کند که شمال علاوه بر پادشاه، به ملکه هم نیاز دارد. من مطمئن نیستم که او، جان را دارای توانایی برای هدایت شمال و وینترفل ببیند. سانسا فکر نمی‌کند که برادرش عقل، دانش و تجربه‌ای را که او در این زمینه دارد، داشته باشد. من هم به نوعی با سانسا در این موارد موافق هست.

با توجه به صحبت‌های سوفی ترنر می‌توان این احتمال را داد که نقشه‌های پیتر بیلیش درست از آب درآید و رابطه سانسا و جان دچار یک چالش جدی شود.

MV5BNzI2MjYxOTk3M15BMl5BanBnXkFtZTgwNjY3NzE1OTE@__V1_UY666_CR166,0,666,666_AL_

۳- آیزاک همپستد رایت

قابلیت فلش‌بک به دلیل خاصی به برن داده شده است.

آیزاک همپستد رایت (Isaac Hemptstead Wright) که در سن ۱۱ سالگی کار خود را با این مجموعه در قالب شخصیت برن استارک آغاز کرد، صحبت‌هایی در خصوص قابلیت فلش‌بک برن در فصل ششم این سریال و به خصوص قسمت آخر آن، به مخاطبان اعلام کرد. همچنین در پاسخ به این که چه کسی باید روی تخت آهنین بشیند هم نظر خود را گفت.

اکنون برن می‌داند که این اتفاقات به دلایل خاصی به او نشان داده شده است.

در مورد تخت آهنین، من فکر می‌کنم که ما باید یک تیم رویایی چهارنفره از استارک‌ها داشته باشیم و برن هم در گوشه درخت نشسته باشد.

 

MV5BMzM5Nzk3NTU5N15BMl5BanBnXkFtZTgwNzczMjk5NTE@__V1_UX666_CR0,0,666,666_AL_

۴- ایوان رئون

رمزی بولتون یک بیمار روانی معمولی نیست.

ایوان رئون که در سریال به زیبایی نقش رمزی بولتون را ایفا کرده است، تلاش می‌کند تا از پیچیدگی‌های شخصیت رمزی در سریال بگوید.

رمزی از کودکی تربیت سختی داشته است. حرامزاده بودن در شمال همیشه دشوار است. او به دنبال عشق پدر و همچنین به رسمیت شناختن خودش بوده است. البته کاملاً مشخص است که او را درستی برای این کار انتخاب نکرده است؛ اما دوباره می‌گویم که او را یک بیمار روانی ساده تصور نکنید و پیچیدگی‌هایی در شخصیت او وجود دارد.

MV5BNTE5OTI0OTA0OV5BMl5BanBnXkFtZTcwODczOTAzOQ@@__V1_UX666_CR0,0,666,666_AL_

۵- ناتالی امانوئل

میساندی و دنریس می‌توانند همکاری بسیار قوی و پایداری را در ادامه داشته باشند.

ناتالی امانوئل که در سریال نقش میساندی را بازی می‌کند، در خصوص رابطه شخصیتش با دنریس توضیحاتی را ارائه داد.

میساندی به طور واقعی شخصیت دنریس و ادعایش را باور دارد. دنریس جان او را نجات داد، به او آزادی بخشید و همچنین به استعدادهای میساندی اذعان داشت. این دو به هم احترام می‌گذارند و برای پیشرفت به همدیگر کمک می‌‌کنند. این یک دوستی بسیار شیرین است. به همین خاطر من امیدوارم میساندی همچنان به پشتیبانی از دنریس ادامه دهد و به زوج قدرتمندی تبدیل شوند.

MV5BOTg4NjI0NTE2OV5BMl5BanBnXkFtZTcwOTgyNjMyMw@@__V1_UY666_CR166,0,666,666_AL_

۶- میگوئل ساپوچنیک

در نبرد حرامزاده‌ها به ۲۵۷ جسد نیاز بود.

میگوئل ساپوچنیک، کارگردان قسمت نبرد حرامزاده‌ها، در خصوص این قسمت توضیحاتی را برای شنوندگان بازگو کرد.

ما مجبور شدیم برای این قسمت به صورت مستقیم از ۲۵۷ جسد استفاده کنیم. در نبرد، وقتی که بسیاری از سربازان مرده‌اند، تپه‌ای از جسدها تشکیل می‌شود و راه را سد می‌کند. این ایده ترسناکی به نظر می‌رسید و ما آن‌ را انتخاب کردیم.

لازم به ذکر است که دو قسمت پایانی و تحسین شده فصل ششم این سریال توسط میگوئل ساپوچنیک کارگردانی شده است.

MV5BMTg1NDI3OTM1Ml5BMl5BanBnXkFtZTgwNDc3NzE1OTE@__V1_UY666_CR166,0,666,666_AL_

۷- لیام کانینگهام

داووس فکر می‌کند یک وایت‌واکر تخت آهنین را تصاحب خواهد کرد.

لیام کانینگهام (بازیگر نقش داووس سیورث) اظهار تاسف کرد که نویسندگان افرادی را که او دوست دارد با آن‌ها کار کند را از بین می‌کشند. او در ادامه گفت:

با توجه به اتفاقات ناگواری که در این سریال دیده‌ایم، من تصویر نشستن شاه شب را بر روی تخت آهنین در ذهن دارم؛ در حالی که یک سیگار برگ کوبایی هم می‌کشد.

۸- آیا جان اسنو و سانسا استارک می‌توانند زن و شوهر شوند؟

یکی از طرفداران پرسید اگر جان اسنو و سانسا استارک برادر و خواهر واقعی نباشند، آیا می‌توان آن دو را در قالب زن و شوهر تصور کرد؟ سوفیا ترنر، بازیگر سانسا، در پاسخ به تهیه کنندگان اجرایی سریال نگاهی انداخت و اظهار کرد که اگر چنین کاری کنند، خودش آن‌ها را خواهد کشت.

MV5BMjI5MjkwODMyOV5BMl5BanBnXkFtZTgwOTEwODE1OTE@__V1_UY666_CR172,0,666,666_AL_

۹- کریستین نارن

هودور چیزی برای گفتن دارد.

کریستین نارن، بازیگر نقش هودور، با بیش‌ترین استقبال موقع نشستن بر روی صندلی از سوی طرفداران مواجه شد. او در خصوص اتفاقاتی که برای هودور در این فصل افتاد، گفت:

من باید به‌خاطر این که باعث گریه کردن شما شده‌ام، از شما عذرخواهی کنم [این جمله در زمانی گفته شد که حضار با فریاد زدن واژه Ho-dor او را تشویق می‌کردند.].

همچنین در ادامه از او پرسیده شد که اگر می‌توانست در سریال صحبت کند، اولین چیزی که برن می‌گفت، چه چیزی بود؟ نارن در این خصوص پاسخ داد که قطعاً اولین جمله‌ای که می‌گفتم، “نه” بود.

یکی دیگر از سوالاتی که از کریستین نارن پرسیده شد، در خصوص فرد لایق برای نشستن بر روی تخت آهنین بود. او در این خصوص توضیح داد:

فکر می‌کنم وستروس برای یک‌بار هم که شده، لایق فردی با شرافت و ویژگی‌های کامل است. با این شرایط فکر می‌کنم برین از تارث بهترین گزینه خواهد بود.

متاسفانه گوئندولین کریستی آنجا نبود که سخنان کریستین نارن را تایید کند.

MV5BMTU2MTcyNTA3Ml5BMl5BanBnXkFtZTgwNTY3NzE1OTE@__V1_UY666_CR166,0,666,666_AL_

۱۰- جان بردلی

 نقش جان بردلی در سریال برای کمک به جان است.

جان بردلی (بازیگر نقش سمول تارلی) قصد نداشت که آرزوی خود را برای نشستن فردی که روی تخت آهنین می‌نشیند، بیان کند. او فقط در این خصوص اعلام کرد:

انتخاب سختی است، اگر درست بگویم، بعدها فردی به این سخن اشاره می‌کند و می‌گوید که سریال اسپویل شده است؛ اما اگر بخواهم خودم بگویم، جان انتخاب می‌کنم، زیرا ممکن است از این طریق شخصیت سم تا آخر داستان حضور داشته باشد.

چندی پیش خبر رسید که فصل هفتم سریال تحسین‌ شده Game of Thrones یا همان بازی تاج و تخت با تاخیر در فصل تابستان آینده پخش خواهد شد. با توجه به اطلاعاتی که از قبل اعلام شده است، فقط دو فصل دیگر از این سریال باقی مانده است و در مجموع سریال ۱۳ قسمت دیگر خواهد داشت.
برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.