جی.جی.آبرامز می‌گوید Cloverfield 4 فیلمی دیوانه‌کننده است!

15 February 2018 - 15:59

اخیرا مشخص شد که استودیو پارامونت (Paramount) تصمیم به ساخت قسمت چهارم فیلم کلاورفیلد (Cloverfield) با نام «ارباب» (Overlord) را دارد. فیلم سوم، پارادوکس کلاورفیلد، مورد استقبال خوبی از عموم قرار گرفت اما به شدت توسط منتقدین کوبیده شد. برای بسیاری سوال بود که آیا فیلم چهارم هم مثل فیلم سوم در وب‌سایت نتفلیکس (Netflix) قرار می‌گیرد یا نه، اما به نظر می‌آید تصمیم بر ادامه دادن این سری بر روی پرده‌ی بزرگ سینماست. برای خواندن ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید…

جی.جی. آبرامز (J.J. Abrams) تهیه کننده‌ی ارباب است و اخیرا در مصاحبه‌ای درمورد این فیلم صحبت کرده. در این مصاحبه، آبرامز جزییات زیادی منتشر نکرد و گفت:

اینکه موقع عرضه پارادوکس کلاورفیلد از ساخت فیلم بعدی‌اش حرف میزدم جالب نبود. خاصیت این فیلم‌ها به رازآلود بودن‌شان است و افشا کردن اینکه این فیلم چطور خواهد بود ایده خوبی نیست.

بعد از اینکه از او پرسیده شد آیا ارباب هم در زمره فیلم‌های کلاورفیلد قرار می‌گیرد جواب داد:

ارباب… اول از همه فیلمی‌ست که بی‌صبرانه منتظرم مردم آن را ببینند، چرا که کارگردان آن جولیوس اوری (Julius Avery) برای آن فوق‌العاده عمل کرده. درمورد جزییات… باید صبر کنیم و ببینیم، اما ارباب واقعا فیلم دیوانه‌کننده‌ای است.

گفته می‌شود داستان ارباب، درباره دو سرباز آمریکایی‌ست که قبل از روز D-day پشت خطوط دشمن گرفتار، و با نیروهای ماوراءالطبیعه‌ای که نازی‌ها به سود خود استفاده می‌کنند روبه‌رو می‌شوند. احتمالا این فیلم نسبت به فیلم‌های گذشته‌اش در مرحله تولید آزمایشی با نظرات مثبت‌تری مواجه شده است. پارامونت قصد دارد فیلم را در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ۹۷) عرضه کند. نویسندگان The Hunger Games و The Revenant فیلمنامه این فیلم را به نگارش درآورده‌اند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.