تریلر جدید The Incredibles 2 منتشر شد| ماجرای جدید خانواده‌ی شگفت‌انگیزان

15 February 2018 - 14:43

بالاخره پس از وعده‌ها و پوستر‌هایی که پیکسار در این چند روز گذشته منتشر کرده بود، تریلر جدید انیمیشن محبوب The Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲» به صورت رسمی منتشر شد. تریلری که نوید یک انیمیشن جذاب و دیدنی را مانند قسمت اول این سری به بینندگان خود می‌دهد. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

حدود ۱۴ سال از اکران انیمیشن The Incredibles «شگفت‌انگیزان» می‌گذرد و اکنون دوباره تمامی اعضای محبوب و دوست‌داشتنی خانواده‌ی ابرقهرمانان، برای قسمت دوم این انیمیشن بازگشته‌اند. با این تفاوت که این بار و به خصوص در تریلر جدید این انیمیشن، شخصیت هلن در محوریت داستان قرار گرفته است و قصد دارد در کنار خانواده‌ی خود با چالش‌های بزرگی رو به رو شود.

نخستین تیزر این انیمیشن چند ماه پیش منتشر شد؛ تیزری که بخش کوچیکی از قدرت‌های جک‌ جک، فرزند کوچک خانواده‌ی شگفت‌انگیزان، را نشان می‌داد. با این حال، آن تریلر علیرغم جذابیت‌هایش و مشتاق کردن طرفدار به این نسخه، اطلاعات و نمای زیادی به مخاطب خود نمی‌داد. هر چند این مسئله نتوانست مانع رکوردشکنی آن تیزر شود. در واقع، تیزر تریلر اول «شگفت‌انگیزان ۲» توانست رکورد بیش‌ترین بازدید تریلر یک انیمیشن را در اختیار خود کند و همین موضوع عطش طرفداران را برای دیدن تریلر‌ بعدی بیش‌تر کرد. اکنون، به لطف المپیک زمستانی ۲۰۱۸، دیزنی تریلر جدیدی را از این عنوان پرطرفدار منتشر کرده است.

این تریلر جدید که در جریان مسابقات المپیک زمستانی منتشر شده است، طبیعتاً نمای بیش‌تر و جذاب‌تری را نسبت به تیزر اولیه به مخاطب می‌دهد. هر چند که بیش‌تر تمرکز تریلر بر روی شخصیت هلن پار است، اما دیگر اعضای خانواده‌ی شگفت انگیزان نیز در آن نقش عمده‌ای دارند و سرنخ‌هایی از اتفاقاتی که قرار است برای خانواده‌ی پار رخ دهد به ما نشان می‌دهد. همچنین در تریلر به نظر می‌رسد که باب با چالش‌های جالبی در نگه‌داری و مراقبت از جک جک رو به رو شود. نکته‌ی جالب اینجاست که تریلر تقریباً از جایی آغاز می‌شود که قسمت اول به پایان رسیده بود و احتمالاً ماجرای خود انیمیشن هم بلافاصله پس از قسمت اول شروع می‌شود.

در این نسخه هم کریگ تی نلسون (Craig T. Nelson) در نقش باب پار، هالی هانتر ( Holly Hunter) در نقش هلن پار، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش فروزون، هاک میلنر (Huck Milner) در نقش دَش، سارا واول (Sarah Vowell) در نقش وایولت حضور خواهند داشت. همچنین از دیگر صداپیشگان این نسخه می‌توان به باب اودنکرک (Bob Odenkirk)، کاترین کینر (Catherine Keener)، جاناتان بنکس (Jonathan Banks)، سوفیا بوش (Sophia Bush)، ایزابلا روزلینی (Isabella Rossellini) و همچنین براد برد (Brad Bird) اشاره کرد.

بِرَد برد (Brad Bird) همانند نسخه‌ی اول، وظیفه‌ی کارگردانی The Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲» را برعهده خواهد داشت و همچنین جان واکر (John Walker) و نیکول گریندل (Nicole Grindle) هم تهیه‌کنندگان این قسمت خواهند بود.

پیکسار این روزها موفقیت انیمیشن تازه اکران شده‌ی خود یعنی Coco «کوکو» را نیز جشن می‌گیرد. شاید چندان دشوار نباشد که بگوییم «کوکو» از اصلی‌ترین شانس‌های دریافت جوایز بهترین انیمیشن از مراسم‌های معروف به خصوص اسکار خواهد بود.
انیمیشن «شگفت‌انگیزان ۲» در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.