مایکل کیتون در حال مذاکره برای بازی در فیلم What is Life Worth

15 February 2018 - 15:14

استودیوی MadRiver Pictures امروز اعلام کرد که بازیگر نامزد اسکار، مایکل کیتون (Michael Keaton) بازیگر فیلم Spotlight، در حال مذاکره با دیوید فرانکل (David Frankel)، کارگردان برنده اسکار و فیلم‌های The Devil Wears Prada, Collateral Beauty، برای بازی در درام بیولوژیکی واقعی به نام What is Life Worth است. انتخاب دیگر بازیگران هنوز در حال انجام است. برای خواندن جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس این سرگذشت تحسین شده‌ای که توسط کنث فینبرگ (Kenneth Feinberg) نوشته شده، فیلم‌نامه توسط مکس بورنستین (Max Borenstein) نوشته می‌شود. فیلم What is Life Worth داستان سبک ارین بروکوویچ یا Spotlight از کن فینبرگ است، وکیل قدرتمند D. C. که مسئول دیه ۱۱ سپتامبر می‌شود و سه سال برای آن وقت گذاشته و با مکتب کلبیون، بوروکراسی و سیاست‌های مربوط به بودجه اجرایی دولت مبارزه کرده و می‌فهمد ارزش زندگی در چیست.

کیتون برنده جایزه گلدن گلوب شد و برای بازی در فیلم Birdman نامزد دریافت اسکار گردید و اخیرا سر کار تیم بورتون (Tim Burton) به نام Dumbo for Destiny بوده که قرار است سال ۲۰۱۹ اکران شود. او به تازگی در فیلم‌های Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، American Assassin (قاتل آمریکایی) ساخته مایکل کاستا (Michael Cuesta) و Spotlight ساخته تام مک‌کارتی (Tom McCarthy) که اسکار برد، دیده شد.

مایکل شوگر (Michael Sugar) تهیه کننده برنده اسکار نیز در کنار مارک بوتان (Marc Butan)، شان سورسن (Sean Sorensen)، مکس بورنستین و برد دوروس (Brad Dorros) این فیلم را می‌سازند. کیم فاکس (Kim Fox) در کنار نیک بویر (Nik Bower) و دیپاک ناوار (Deepak Navar) تهیه کننده‌های اجرایی هستند و Riverstone نیز سرمایه‌گذار کار است. شان سورنسن حق ساخت فیلم این سرگذشت کن فینبرگ را بدست آورد و نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده مکس بورنستین گذاشت.

سرگذشت فینبرگ بصورت داستان واقعی وکیلی است که برای بودجه دیه قربانیان ۱۱ سپتامبر استخدام شده و جزئیات خانواده‌های قربانیان و مقدار دیه‌ای که دریافت کرده‌اند را به همکارانش می‌دهد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.