دفاع میسی ویلیامز از تصمیم کمپانی فاکس

15 February 2018 - 15:48

میسی ویلیامز (Maisie Williams) معتقد است فاکس تصمیم درستی درباره به تعویق انداختن اکران New Mutants (جهش‌یافته‌های جدید) گرفته است. امسال برای کمپانی فاکس سال شلوغی از نظر اکران فیلم‌های مردان ایکس است. این استودیو در نظر داشت برای اولین بار سه فیلم را ظرف یک سال اکران کند. بجای پیش رفتن مطابق برنامه، ناگهان کمپانی فاکس نظرش را عوض کرد و تصمیم گرفت یکی از این فیلم‌ها را به تعویق بیاندازد. اگرچه به جای به موکول کردن اکران فیلم Deadpool 2 به تابستان یا X-Men: Dark Phoenix به اوایل سال بعد، آن‌ها تصمیم گرفتند New Mutants را دیرتر اکران کنند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این حرکت خیلی‌ها را متعجب ساخت چون تریلر فیلم New Mutants پخش شده بود و قرار بود آوریل اکران شود. حالا این فیلم تا فوریه ۲۰۱۹ راهی سینماها نمی‌شود. این تاخیر با گزارشات متناقضی همراه بوده، از جمله اینکه قرار است بعضی از صحنه‌ها دوباره فیلم‌برداری شوند اما یکی از ستاره‌های فیلم فکر می‌کند این تصمیم درستی بوده است.

سایت خبری Collider با میسی ویلیامز مصاحبه‌ای درباره پروژه انیمیشنی Early Man انجام داده اما درباره این تاخیر در اکران مردان ایکس نیز پرسیده است. برخلاف آن‌هایی که از این انتظار طولانی برای دیدن فیلم ناراحت بودند، او این تاخیر را اتفاق خوبی می‌داند. او معتقد است این تاخیر به فیلم‌سازان زمان بیشتری می‌دهد تا کار ویرایش پایانی فیلم را بهتر انجام دهند:

خب، همیشه این نگرانی وجود داشت که قراره چطور این فیلم ساخته بشه و پیش بره. ما کار فیلم‌برداری رو سپتامبر تموم کردیم و قرار هم بود فیلم آوریل اکران بشه و چون این فیلم یه فیلم جهشی است خیلی جلوه ویژه داشت. و خیلی باید روی فیلم کار می‌شد. اونا تازه بعد از تمام فیلم‌برداری کار اصلی‌شون شروع میشه و واسه همین همیشه استرس دارن. می‌دونم چقدر این کارا طول میکشه چون واسه Game of Thrones هم همینجوری بود. به نظرم این اتفاق خوبیه چون بیشتر وقت دارند تا روی فیلم کار کنند و مجبور نیستند سریع سر و ته‌اش رو به هم بیارن.

از نظر ویلیامز، کاملا مشخص است چرا این تاخیر اتفاق خوبی است. اینطوری عوامل کار زمان بیشتری برای ویرایش نهایی کار دارند و می‌توانند بیشتر روی جلوه‌های ویژه کار کنند تا در نهایت فیلم مناسبی تحویل دهند. این موارد و مسائل دیگر تعیین کننده کیفیت کار هستند و به گفته این ستاره بهتر است برای اکران صبر کرد و در زمان مناسب و نه با عجله فیلم را روی پرده نمایش داد. صحبت فیلم‌برداری مجدد بخش‌هایی از فیلم برای ترسناک‌تر کردن آن نیز شده بود اما ویلیامز طوری از آن حرف زد که گویا فیلم به اندازه کافی ترسناک است.

خب، همیشه واسه من این جای تعجب داشته که وقتی مشغول فیلم‌برداری بودیم فیلم خیلی ترسناک بود و صحنه‌هایی که داشتیم می‌گرفتیم قرار بودن PG-13 باشن اما خیلی ترسناک‌تر بودن. به نظرم وحشت و ترس توی این فیلم موج می‌زنه و بهتره توی ویرایش فیلم یه کمی تغییر جهت داشته باشیم و اونو تا حدی که میشه ترسناک کنیم‌.

بر اساس تجربه‌ی ویلیامز در فیلم New Mutants، این فرضیه و شایعه که فاکس می‌خواهد فیلم را ترسناک‌تر کند تعجب‌آور است. بوون گفته که این فیلم ترسناک‌ترین PG-13 است و اگر واقعا تا این حد ترسناک باشد پس نباید فراتر از این بروند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.