ری فیشر بازیگر فیلم Justice League به جمع بازیگران فصل سوم سریال True Detective می‌پیوندد

16 February 2018 - 09:19

ری فیشر (Ray Fisher) نقشی کلیدی را در فصل سوم سریال True Detective «کارآگاه حقیقی» ایفا می‌کند. این اولین حضور او پس از ظاهر شدن در فیلم Justice League «لیگ عدالت» در سال گذشته است. این سریال از زمانی که اخبار بازگشت آن با حضور ماهرشالا علی (Mahershala Ali)، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار در نقش اصلی اعلام شد دائما در حال اضافه کردن بازیگران جدید بوده است. از آن زمان بازیگرانی نظیر کارمن اجوگو (Carmen Ejogo)، استفن درف (Stephen Dorff)، اسکوت مک‌نیری (Scoot McNairy) و مِیمی گامر (Mamie Gummer) به این پروژه پیوسته‌اند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

مضاف بر این استعدادهای جلوی دوربین، فصل سوم سریال «کارآگاه حقیقی»، دیوید میلچ (David Milch)، خالق سریال Deadwood را نیز به تیم‌اش اضافه کرده تا یک قسمت را به همراه خالق سریال، نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) بنویسد. در این اثنا، جرمی سالنی‌یر (Jeremy Saulnier)، کارگردان فیلم‌های Blue Ruin و Green Room «اتاق سبز» قرار است وظایف کارگردانی را با پیزولاتو قسمت کند. امید می‌رود که گردآوری این تیم بتواند این سریال را به موفقیت فصل اول آن به کارگردانی کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) نزدیک کند، فصلی که همچنین چندین جایزه‌ی امی را برای این سریال به ارمغان آورد.

فیشر یکی از آخرین افرادی است که به عنوان بازیگر ثابت به این پروژه اضافه شده است. بنا به گزارش Deadline او نقش پسر کاراگاه وِین هِیس (Wayne Hays) با بازی علی را ایفا خواهد کرد.

فیشر پیش از ایفای نقش ویکتور استون/سایبورگ (Victor Stone/Cyborg) در فیلم «لیگ عدالت» به عنوان بازیگری تئاتری شناخته می‌شد و حضورش در سریال «کارآگاه حقیقی» تنها چهارمین حضور او در جلوی دوربین است و شاید بزرگ‌ترین نقش او بدون کمک جلوه‌های بصری گسترده باشد. با توجه به این‌که نقش او به عنوان بازیگر ثابت تعریف شده، مخاطبان این امکان را دارند تا بیش‌تر با فیشر آشنا شوند بدون این‌که نیاز باشد تا سال‌های آینده برای بازگشت او در قالب سایبورگ صبر کنند.

این خبر خوبی برای طرفداران سریال «کارآگاه حقیقی» است، آن هم زمانی که بازگشت سریال با توجه به فصل ناامیدکننده‌ی دوم در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. آن فصل نیز بسیار پرستاره بود و بازیگرانی نظیر کالین فرل (Colin Farrell)، ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams)، وینس وان (Vince Vaughn) و تیلور کیچ (Taylor Kitsch) در نقش‌های اصلی آن حضور داشتند. اگرچه همیشه حضور استعدادهای تراز اول در پروژه‌ای مانند این خوب است اما همیشه به معنای این نیست که محصول نهایی نیز خوب از آب در خواهد آمد. پیزولاتو تحت فشار محدودیت‌های زمانی قرار ندارد و این حکایت از آن دارد که این فصل دست‌کم مقداری از فصل دوم آن پرداخت‌شده‌تر خواهد بود.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.